РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000407985<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Ковтонюк М. 
Використання сучасних освітніх технологій у процесі вивчення математичного аналізу за кредитно-модульною системою / М. Ковтонюк // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2008. - № 4. - С. 72-78. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розглянуто проблеми професійної підготовки вчителів математики і висвітлено процес вибору найбільш ефективної освітньої технології. Запропоновано можливі шляхи активного вивчення математичного аналізу студентами фізико-математичних спеціальностей педагогічних ВНЗ. Показано, що ефективними методами активізації процесу математичної підготовки є: посилення внутрішніх мотивів навчання студентів, створення необхідних дидактичних засобів для проведення самостійної роботи за кредитно-модульною системою, організація індивідуальної навчально-дослідницької роботи студентів і їхньої роботи в групах. Зазначено, що запропоновані методи базуються на особистісно орієнтованих технологіях навчання (створення ситуації успіху, метод проектів, індивідуальне і диференційоване навчання).

Рассмотрены проблемы профессиональной подготовки учителей математики и освещен процесс выбора наиболее эффективной образовательной технологии. Предложены возможные пути активного изучения математического анализа студентами физико-математических специальностей педагогических вузов. Показано, что эффективными методами активизации процесса математической подготовки являются: усиление внутренних мотивов обучения студентов, создание необходимых дидактических средств для проведения самостоятельной работы по кредитно-модульной системе, организация индивидуальной учебно-исследовательской работы студентов и их работы в группах. Отмечено, что предлагаемые методы базируются на личностно ориентированных технологиях обучения (создание ситуации успеха, метод проектов, индивидуальное и дифференцированное обучение).

The article deals with the problems of professional training of teach of mathematics. It brings forward the possible ways of ensuring the active study of mathematical analysis by the students of physical and mathematical specialties. As it is shown, the most effective methods of activation of the process of training in mathematics are as follows the intensification of students' inner motives to study; working out the necessary didactic means for carrying out students' individual work according to thecredit-module system; the organization of students' individual research work and their work in the groups. Suggested methods are based on the personal-oriented technologies of teaching.


Індекс рубрикатора НБУВ: В161 р3-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського