РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000407991<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Зубрик А. 
Вікові та психологічні особливості юнацького віку та їх вплив на формування продуктивного педагогічного мислення / А. Зубрик // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2008. - № 6. - С. 110-118. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Детально розглянуто вікові та психологічні особливості юнацького віку та їх вплив на формування продуктивного педагогічного мислення, яке сприяє розвитку творчої активності й використанню цікавих нестандартних методів і видів роботи. За результатами дослідження визначено позитивний вплив характерних особливостей юнацького віку на формування продуктивного мислення, проте індивідуально-типологічні особливості його розвитку значно перевищують вікові. Встановлено, що застосування творчих методів і прийомів, принципів проблемності, індивідуалізації та диференціації навчання, формування високої пізнавальної мотивації активізують процес розвитку продуктивного педагогічного мислення майбутніх учителів гуманітарних дисциплін.

Детально рассмотрены возрастные и психологические особенности юношеского возраста и их влияние на формирование продуктивного педагогического мышления, которое содействует развитию творческой активности и использованию интересных нестандартных методов и видов работы. В результате исследования определено позитивное влияние характерных особенностей юношеского возраста на формирование продуктивного мышления, однако индивидуально-типологические особенности его развития значительно превышают возрастные. Установлено, что применение творческих методов и приемов, принципов проблемности, индивидуализации и дифференциации обучения, формирование высокой познавательной мотивации активизируют процесс развития продуктивного педагогического мышления будущих учителей гуманитарных дисциплин.

The productive pedagogical thinking helps to form the creative activity and to use interesting and unusual forms and methods for teaching. Personal and typological peculiarities are much more important than age ones in forming the productive thinking


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю937.42 + Ч489.511.220

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського