РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000407997<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Матійків І. 
"Все починається з самомотивації": структура та результати апробації тренінгу / І. Матійків // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2010. - № 1/2. - С. 137-148. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Розглянуто структуру авторського тренінгу та результати експериментального дослідження ефективності пропонованої методики, які підтверджують її дієвість і можливість використання в роботі практичних психологів ПТНЗ та свідчать про наявність позитивної динаміки показників мотивації досягнень, впевненості у собі, підвищення рівня суб'єктивного контролю внаслідок впливу мотиваційного тренінгу. Проаналізовано структуру мотиваційного тренінгу, яка містить такі компоненти: мотиваційно-організаційний, розвиток почуттєво-особистісної сфери, пізнавально-творчий, рефлексивний, домашнє завдання. На основі одержаних статистично значущих даних підтверджено, що компоненти самомотивації піддаються формувальному впливу. Відзначено, що успіх тренінгу залежить від особистості ведучого групи, його знань, практичного досвіду, готовності учасників навчатися і застосовувати одержані знання та навички на практиці.

Рассмотрены структура авторского тренинга и результаты экспериментального исследования эффективности предлагаемой методики, которые подтверждают ее действенность и возможность использования в работе практических психологов ПТУЗ и свидетельствуют о наличии положительной динамики показателей мотивации достижений, уверенности в себе, повышения уровня субъективного контроля в результате воздействия мотивационного тренинга. Проанализирована структура мотивационного тренинга, которая содержит следующие компоненты: мотивационно-организационный, развитие чувственно-личностной сферы, познавательно-творческий, рефлексивный, домашнее задание. На основе полученных статистически значимых данных подтверждено, что компоненты самомотивации подвергаются формирующему влиянию. Отмечено, что успех тренинга зависит от личности ведущего группы, его знаний, практического опыта, степени готовности участников учиться и применять полученные знания и навыки на практике.

The article deals with the structure and content of an author's training. The author presents the results of the experimental research of efficiency of the suggested method that testify its effectiveness and the possibility of its application in practical psychologists' work at vocational schools.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.223.4

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського