Дутка Г. Діагностика рівня математичної підготовки майбутніх економістів в умовах фундаменталізації освіти / Г. Дутка // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2010. - № 1/2. - С. 18-28. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.Наведено показники засвоєння та застосування математичних та економічних знань і коефіцієнтів їх кореляції за умов фундаменталізації професійної освіти. Експериментально досліджено ефективність застосування принципу фундаменталізації, сутність якого полягає в засвоєнні фундаментальних понять і їх позитивному впливу на засвоєння інших дисциплін. Показано динаміку засвоєння математичних та економічних знань майбутніми економістами. Для оцінювання співвідношення цих знань введено в обіг спеціальні коефіцієнти: засвоєння математичних знань, засвоєння економічних знань, застосування математичних знань і кореляції математичних та економічних знань і вмінь майбутніх економістів. Встановлено, що застосування принципу фундаменталізації позитивно впливає на засвоєння математичних знань і їх використання в економічній теорії, на взаємодію математичних та економічних знань. Предложены показатели усвоения и применения математических и экономических знаний и коэффициентов их корреляции в условиях фундаментализации профессионального образования. Экспериментально исследована эффективность применения принципа фундаментализации, сущность которого заключается в усвоении фундаментальных понятий и положительном влиянии этих знаний на усвоение других дисциплин. Представлена динамика усвоения математических и экономических знаний будущими экономистами. Для оценки соотношения этих знаний введены в обращение специальные коэффициенты: усвоение математических знаний, усвоение экономических знаний, применение математических знаний и корреляции математических и экономических знаний и умений будущих экономистов. Установлено, что применение принципа фундаментализации положительно влияет на усвоение математических знаний и их использование в экономической теории, на взаимодействие математических и экономических знаний. The article presents the indices of learning and applying mathematical and economic knowledge, as their correlation coefficients in fundamentalization of professional education. Індекс рубрикатора НБУВ: У. р3(4УКР) + В1 р3-3
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|