РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000408029<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Черновол Н. 
Експериментальна перевірка ефективності педагогічних умов і моделі формування екологічної компетентності майбутніх інженерів у процесі технологічних практик / Н. Черновол // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2010. - № 1/2. - С. 54-65. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Розглянуто хід, підсумки експериментальної перевірки педагогічних умов та моделі формування екологічної компетентності (ЕК) студентів технічних ВНЗ. Висвітлено організацію, результати контрольного тестування екологічної свідомості студентів, динаміку рівнів сформованості компонентів ЕК майбутніх інженерів у процесі проведення констатуючого, формувального, контрольного етапів педагогічного експерименту. Зроблено висновок, що рівень ЕК студентів, досягнутий на основі розробленої моделі, вищий, ніж у студентів, які проходили технологічні практики традиційно. Відзначено результати проведеного експерименту, які підтвердили ефективність технологічних практик, показали переваги запропонованої методики: її впровадження дає можливість підвищити ефективність як теоретичної, так і практичної складових процесу навчання. Зазначено, що перспективою подальших напрацювань у цьому напрямі є дослідження можливості застосування аналогічної технології у навчальному процесі іншими ВНЗ

Рассмотрен ход, итоги экспериментальной проверки педагогических условий и модели формирования экологической компетентности (ЭК) студентов ВТУЗ. Освещены организация, результаты контрольного тестирования экологического сознания студентов, динамика уровней сформированности компонентов ЭК будущих инженеров в процессе проведения констатирующего, формирующего и контрольного этапов педагогического эксперимента. Сделан вывод о том, что уровень ЭК студентов, который достигнут на основе разработанной модели, выше, чем у студентов, которые проходили технологические практики традиционно. Отмечено, что результаты проведенного эксперимента подтвердили эффективность технологических практик, показали преимущества предложенной методики: ее внедрение позволяет повысить эффективность как теоретической, так и практической составляющих процесса обучения. Указано, что перспективой дальнейших наработок в этом направлении является исследование возможности применения аналогичной технологии в учебном процессе другими вузами.

The article reveals the process and results of the experimental test of pedagogical conditions of the formation of the ecological competence of students of higher technical educational institutions in the process of technological practice. It highlights the aim and organization of three stages of the pedagogical experiment, namely: diagnosing, forming and testing.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.352.27 + Ч481.266.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського