РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000408047<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Огієнко О. 
Інноваційний потенціал модульних технологій, що базуються на компетенція, у професійній освіті / О. Огієнко // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2010. - № 4. - С. 62-70. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Визначено й обгрунтовано інноваційний потенціал модульних технологій (МТ), що базуються на компетенціях, як важливий компонент компетентнісно-модульного підходу в професійній освіті. Проаналізовано досвід європейських країн з використання зазначених МТ і програм. Виявлено, що інноваційний потенціал МТ, які базуються на компетенціях, забезпечується: особливістю сучасного суспільного й економічного розвитку суспільства, відповідністю концепції освіти впродовж життя, зорієнтованістю на результат, що є значущим для ринку праці - на компетенції (як інтегрована сукупність знань, умінь, відносин і досвіду), можливостями створювати навчальне середовище, що імітує реальне трудове середовище; індивідуалізацією освітньої траєкторії тощо. Відзначено, що шведські експерти говорять про зниження якості загальної освіти за умов запровадження технологій, що базуються на компетенціях. Перспективним для майбутніх досліджень названо вивчення механізму оцінювання в технологіях, що базуються на компетенціях.

Определен и обоснован инновационный потенциал модульных технологий (МТ), базирующихся на компетенциях, как важный компонент компетентностно-модульного подхода в профессиональном образовании. Проанализирован опыт европейских стран в использовании указанных МТ и программ. Выявлено, что инновационный потенциал МТ, обеспечивается: особенностью современного общественного и экономического развития общества, соответствием концепции образования на протяжении жизни, ориентированностью на результат, значимый для рынка труда - на компетенции (как совокупность знаний, умений, отношений и опыта), возможностями создавать учебную среду, имитирующую реальную трудовую среду; индивидуализацией образовательной траектории. Отмечено, что шведские эксперты говорят о снижении качества общего образования при внедрении технологий, основанных на компетенциях. Перспективным для будущих исследований названо изучение механизма оценки в технологиях, основанных на компетенциях.

The article considers essential characteristics of the competence-module approach, analyzes foreign experience of the module competences-based technologies usage, grounds peculiarities of module competences-based technologies and programs, and definestheir innovative potential.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.01 + Ч461.203

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського