Сазонова О. Конфліктність особистості викладача як фактор педагогічного конфлікту / О. Сазонова // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2008. - № 6. - С. 158-164. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.Обгрунтовано актуальність вивчення й управління конфліктністю особистості викладача, оскільки саме вона визначає динаміку розвитку навчального закладу, впровадження інноваційних технологій, реорганізацію змін. Запропоновано орієнтовну програму вирішення педагогічного конфлікту конструктивним способом. Описано методику проведення і подано результати експериментального дослідження психологічних особливостей конфліктності особистості викладачів у навчально-виховному процесі та зв'язку конфліктності особистості з емпатією й ефективністю роботи педагога ВНЗ. Виявлені у ході експерименту суб'єктивні фактори, встановлене співвідношення рівня конфліктності особистості з емпатією й ефективністю роботи дають змогу визначити напрями вдосконалення управління навчально-виховним процесом з урахуванням його специфіки. Обоснована актуальность изучения и управления конфликтностью личности преподавателя, поскольку именно она определяет динамику развития учебного заведения, внедрение инновационных технологий, реорганизацию изменений. Предложена ориентировочная программа решения педагогического конфликта конструктивным способом. Описана методика проведения и представлены результаты экспериментального исследования психологических особенностей конфликтности личности преподавателей в учебно-воспитательном процессе и связи конфликтности личности с эмпатией и эффективностью работы педагога вуза. Выявленные в ходе эксперимента субъективные факторы, установленное соотношение уровня конфликтности личности с эмпатией и эффективностью работы позволяют определить направления совершенствования управления учебно-воспитательным процессом с учетом его специфики. The article researches personal factors of a pedagogic conflict. It offers an approximate program of a pedagogic conflict solution. The author describes the experiment that makes links between a conflict-level, an empathy and a work efficiency of a teacher in universities. Індекс рубрикатора НБУВ: Ю954.04 + Ч481.421
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|