РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000408081<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Томаржевська І. 
Корекційно-розвиваючі заняття як основний етап програми гуманістично орієнтованого психологічного супроводу професійної підготовки студентів із вадами здоров'я / І. Томаржевська // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2009. - № 1. - С. 196-201. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Розглянуто корекційно-розвивальний етап програми психологічного супроводу професійної підготовки студентів із вадами здоров'я. Проаналізовано структуру, основні завдання, цілі та результати проведення гуманістично орієнтованих тренінгів (ГОТ). Зазначено, що робота проводилася за двома напрямами: психологічна підтримка студентів у навчальному процесі і реалізація програми ГОТ. Розкрито психологічні етапи розвитку тренінгової групи (орієнтувальний, самовираження, саморозкриття та прийняття себе, формування позитивного ставлення до себе, розвитку самоприйняття і відповідальності, особистісних змін, готовність до подальшого розвитку). Підсумовано, що ГОТ для студентів з особливими потребами сприяє розвитку у них комунікативних здібностей, толерантності, емпатії, вирішенню психологічних проблем, активізації особистісного розвитку.

Рассмотрен коррекционно-развивающий этап программы психологического сопровождения профессиональной подготовки студентов с проблемами здоровья. Проанализирована структура, основные задачи, цели и результаты проведения гуманистически ориентированных тренингов (ГОТ). Указано, что работа проводилась по двум направлениям: психологическая поддержка студентов в учебном процессе и реализация программы ГОТ. Раскрыты психологические этапы развития тренинговой группы (ориентировочный, самовыражения, самораскрытия и принятия себя, формирование положительного отношения к себе, развития самопринятия и ответственности, личностных изменений, готовности к дальнейшему развитию). Подытожено, что ГОТ для студентов с особыми потребностями способствует развитию у них коммуникативных способностей, толерантности, эмпатии, решению психологических проблем, активизации личностного развития.

Considered correction and development phase of the program of psychological support training of students with health problems, analyzed the structure, main tasks, goals and results of humanistic-oriented training (HOT). Indicated that the work was carried out in two ways: psychological support of students in the learning process and the implementation of the program HOT, consisted of 3 blocks (the opening, forming and Locking). It is noted that when working with students with disabilities, researchers have been pressed to an awakening of interest in itself, on the gradual awareness of student capabilities and skills, development and strengthening of self-confidence, improve self-esteem, self-relation that together influence the formation of self-esteem, reducing anxiety , neurotic symptoms, impulsivity. Revealed the psychological stages of development of the training group (indicative of self-expression, self-disclosure and acceptance of self shaping a positive attitude towards themselves, the development of self-acceptance and responsibility of personal change, readiness for further development). Conclude that the HOT for students with special needs, contributes to the development of their communicative abilities, tolerance, empathy, addressing psychological problems, enhance personal development, etc.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю948.2 + Ю949.244

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського