РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000408096<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Палка О. 
Метод синхронного спілкування за допомогою комп'ютера в іншомовній підготовці / О. Палка // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2010. - № 5. - С. 85-92. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.

Охарактеризовано напрями застосування комп'ютерів у процесі мовної підготовки та детально розглянуто метод синхронного спілкування за допомогою комп'ютера, який активно впроваджується в процес викладання іноземної мови з метою розширення можливостей студентів під час її вивчення в реальному режимі через спілкування, орієнтоване на значення і форму. Показано переваги застосування даного методу, який полягає у створенні робочих груп, що складаються з двох людей: студента-новачка та мовного експерта, що відпрацьовують завдання у межах конкретної розмовної теми. Ця форма співпраці у вигляді надання миттєвої допомоги у режимі он-лайн отримала назву скафолдінг. Підкреслено, що таке співробітництво дозволяє реалізувати якісне соціальне спілкування в загальному комунікативному контексті.

Охарактеризованы направления применения компьютеров в процессе языковой подготовки и детально рассмотрен метод синхронного общения посредством компьютера, который активно внедряется в процесс преподавания иностранного языка в целях расширения возможностей студентов при его изучении в реальном режиме через общение, ориентированное на значение и форму. Показаны преимущества применения данного метода, заключающегося в создании рабочих групп, состоящих из двух человек: студента-новичка и языкового эксперта, которые отрабатывают задачи в рамках конкретной разговорной темы. Эта форма сотрудничества в виде предоставления мгновенной помощи в режиме он-лайн получила название скафолдинг. Подчеркнуто, что такое сотрудничество позволяет реализовать качественное социальное общение в общем коммуникативном контексте.

The article considers the method of synchronic computer-mediated communication in foreign languages teaching that is being actively introduced into the process of a foreign language teaching to widen students' possibilities while learning it in the real regime via communication oriented to the meaning and the form. The essence of the above mentioned method lies in the necessity to form working groups that consist of two persons: a student-fresher and a language expert and whose successful cooperationhelps to realize qualitative social communication in the general communicative context.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.253.11 + Ш12-913.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського