Сікорський П. Методичні умови диференційованого навчання студентів у вищих навчальних закладах / П. Сікорський // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2010. - № 3. - С. 14-21. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.Визначено методичні умови диференційованого навчання студентів та обгрунтовано їх впровадження у ВНЗ. З метою організації диференційованого навчання підсумовано й узагальнено різні критерії для типологічного групування суб'єктів учіння. На основі проведених досліджень і встановленої системи методичних умов укладено організаційно-дидактичну модель диференційованого підходу до навчання фундаментальних дисциплін у ВНЗ і графічно розглянуто її структуру. Акцентовано увагу на тому, що реалізація основних методичних засад диференційованого підходу до навчання потребує не лише відповідної дидактичної підготовки науково-педагогічних працівників, а й проведення серйозної роботи з підготовки навчально-методичних матеріалів, визначення надійних критеріїв типологічного групування студентів, використання адаптованих контрольно-оцінювальних систем. Определены методические условия дифференцированного обучения студентов и обосновано их внедрение в ВУЗ. С целью организации дифференцированного обучения подытожены и обобщены различные критерии для типологического группирования субъектов учения. На основе проведенных исследований и установленной системы методических условий создана организационно-дидактическая модель дифференцированного подхода к изучению фундаментальных дисциплин в ВУЗ и графически представлена ее структура. Акцентировано внимание на том, что реализация основных методических принципов дифференцированного подхода к обучению требует не только соответствующей дидактической подготовки научно-педагогических работников, но и проведения серьезной работы по подготовке учебно-методических материалов, определения надежных критериев типологического группирования студентов, использования адаптированных контрольно-оценочных систем. The author motivates the introduction of methodics conditions of students' differentiated training at a higher school and analyses reliable criteria of typological grouping of subjects of training. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.223.8
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|