РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000408098<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Сікорський П. 
Методичні умови диференційованого навчання студентів у вищих навчальних закладах / П. Сікорський // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2010. - № 3. - С. 14-21. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Визначено методичні умови диференційованого навчання студентів та обгрунтовано їх впровадження у ВНЗ. З метою організації диференційованого навчання підсумовано й узагальнено різні критерії для типологічного групування суб'єктів учіння. На основі проведених досліджень і встановленої системи методичних умов укладено організаційно-дидактичну модель диференційованого підходу до навчання фундаментальних дисциплін у ВНЗ і графічно розглянуто її структуру. Акцентовано увагу на тому, що реалізація основних методичних засад диференційованого підходу до навчання потребує не лише відповідної дидактичної підготовки науково-педагогічних працівників, а й проведення серйозної роботи з підготовки навчально-методичних матеріалів, визначення надійних критеріїв типологічного групування студентів, використання адаптованих контрольно-оцінювальних систем.

Определены методические условия дифференцированного обучения студентов и обосновано их внедрение в ВУЗ. С целью организации дифференцированного обучения подытожены и обобщены различные критерии для типологического группирования субъектов учения. На основе проведенных исследований и установленной системы методических условий создана организационно-дидактическая модель дифференцированного подхода к изучению фундаментальных дисциплин в ВУЗ и графически представлена ее структура. Акцентировано внимание на том, что реализация основных методических принципов дифференцированного подхода к обучению требует не только соответствующей дидактической подготовки научно-педагогических работников, но и проведения серьезной работы по подготовке учебно-методических материалов, определения надежных критериев типологического группирования студентов, использования адаптированных контрольно-оценочных систем.

The author motivates the introduction of methodics conditions of students' differentiated training at a higher school and analyses reliable criteria of typological grouping of subjects of training.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.223.8

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського