Босін М. Місце фізики в системах педагогічної, загальної та спеціальної освіти / М. Босін, Г. Брославська // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2009. - № 2. - С. 44-52. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.Охарактеризовано фізику як основоположну для багатьох наук, оскільки вона необхідна для входження в життя дітей та підлітків, так як є стрижнем світопізнання, тобто джерелом особистісних переконань, особистісних поглядів, самостійності і впевненості в майбутньому, джерелом експериментальних та теоретичних методик для природничих та гуманітарних наук. Охарактеризована физика как основание многих наук, поскольку она необходима для вхождения в жизнь детей и подростков так как является стержнем мировосприятия, то есть источником личностных убеждений, личностных взглядов, самостоятельности и уверенности в будущем, источником экспериментальных и теоретических методик для естественных и гуманитарных наук. Characterize the physics of the leader of the brotherhood of all sciences because it: is necessary for entry into the lives of children and adolescents, as well as opens up the world is through a well-prepared for the teachers, is the linchpin of perception of the world, that is a source of personal beliefs, personal attitudes, independence and confidence in the future, is a source of experimental and theoretical techniques for the entire scientific community, both natural and human sciences. Індекс рубрикатора НБУВ: В3 р(4УКР)2-3
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|