Сліпчишин Л. Моделювання процесу вивчення матеріалознавства і гуманітарних дисциплін на основі інтегративного підходу / Л. Сліпчишин // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2008. - № 4. - С. 113-122. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.Детально розглянуто методику побудови моделі процесу вивчення різноциклових дисциплін на основі інтегративного підходу на прикладі машинобудівного матеріалознавства і гуманітарних дисциплін у вищому професійному училищі машинобудівного профілю і графічно представлено її схему. Зроблено висновок про те, що спроектована функціональна модель інтегративного підходу до вивчення матеріалознавства та гуманітарних дисциплін дозволяє визначити оптимальні форми і методи навчання і передбачити психологічні механізми інтеграції різноциклових несуміжних знань. Детально рассмотрена методика построения модели процесса изучения разноцикловых дисциплин на основе интегративного подхода на примере машиностроительного материаловедения и гуманитарных дисциплин в высшем профессиональном училище машиностроительного профиля и графически представлена ее схема. Сделан вывод о том, что спроектированная функциональная модель интегративного подхода к изучению материаловедения и гуманитарных дисциплин позволяет определить оптимальные формы и методы обучения и предусмотреть психологические механизмы интеграции разноцикловых несмежных знаний. The paper considers a model construction method of different circle disciplines studying process on the integrative approach base; machine-building Material Science and Humanitarian disciplines are used as an example. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.211.5 + Ж3 р(4УКР)2-3
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|