РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000408111<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Цимбрило С. 
Моделювання процесу полікультурного виховання студентів вищих технічних навчальних закладів / С. Цимбрило // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2010. - № 4. - С. 158-164. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Теоретично обгрунтовано підходи до побудови моделі полікультурного виховання (ПВ) студентів технічного ВНЗ. Описано загальнонаукові підходи, на яких базується модель ПВ. Необхідність ПВ у технічних ВНЗ актуалізовано твердженням, що зіткнення цивілізаційних, культурних, етнічних інтересів створюють конфліктну ситуацію, тому необхідно вчити молодь ціннісному плюралізму, культурному релятивізму, толерантності тощо. Визначено та схарактеризовано структурні компоненти моделі ПВ: мотиваційний (ідеал ПВ), знаннєвий (знання про людські взаємини та засвоєння навичок ПВ), ціннісний (формування соціально-настановчих і ціннісно орієнтованих схильностей до інтеркультурної комунікації), ситуативний (визначення характеристик ПВ студента), рефлексивний (самопізнання, самоаналіз своєї діяльності очима інших людей). Рекомендовано подальші розвідки щодо критеріїв, показників і рівнів сформованості ПВ.

Теоретически обоснованы подходы к построению модели поликультурного воспитания (ПВ) студентов технического ВУЗ. Описаны общенаучные подходы, на которых базируется модель ПВ. Необходимость ПВ в технических ВУЗ актуализирована утверждением, что столкновение цивилизационных, культурных, этнических интересов создают конфликтную ситуацию, поэтому необходимо формировать у молодежи ценностный плюрализм, культурный релятивизм, толерантность. Определены и охарактеризованы структурные компоненты модели ПВ: мотивационный (идеал ПВ), знаниевый (знание о человеческих взаимоотношениях и усвоение навыков ПВ), ценностный (формирование социально-установочных и ценностно ориентированных склонностей к интеркультурной коммуникации), ситуативный (определение характеристик ПВ студента), рефлексивный (самопознание, самоанализ своей деятельности глазами других людей). Рекомендованы дальнейшие разработки относительно критериев, показателей и уровней сформированности ПВ.

The article grounds theoretically general scientific and pedagogical approaches to modeling the process of policultural education of students of higher technical educational institutions; defines and describes structural components of a model of students' policultural education.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.352.25

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського