РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000408115<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Мудра О. 
Мотиваційний компонент іншомовної підготовки дорослих у системі неперервної гуманітарної освіти / О. Мудра // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2008. - № 6. - С. 11-20. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Розглянуто проведене анкетування слухачів Перших Київських курсів іноземних мов (інтенсивна група) та студентів факультету післядипломної освіти Тернопільського національного педагогічного університету з метою виявлення ролі та способів використання іноземної мови в житті дорослих. Проаналізовано основні мотиви, потреби, інтереси, цілі, сучасний рівень володіння іноземними мовами дорослих і перспективи їх вивчення на інтенсивних курсах іншомовної підготовки. За результатами анкетування визначено зміст інтенсивної іншомовної підготовки дорослих і рівень сформованості різних видів мовленнєвої діяльності для з'ясування ефективних методів і прийомів навчання. Зосереджено увагу на основних формах роботи, організації процесу навчання, психологічній атмосфері на заняттях, способах подолання так званого "мовного бар'єру".

Рассмотрено проведенное анкетирование слушателей Первых Киевских курсов иностранных языков (интенсивная группа) и студентов факультета последипломного образования Тернопольского национального педагогического университета для выявления роли и способов использования иностранного языка в жизни взрослых. Проанализированы основные мотивы, потребности, интересы, цели, современный уровень владения иностранными языками взрослых и перспективы их изучения на интенсивных курсах иноязычной подготовки. По результатам анкетирования определено содержание интенсивной иноязычной подготовки взрослых и уровень сформированности разных видов языковой деятельности с целью выяснения эффективных методов и приемов учебы. Сосредоточено внимание на основных формах работы, организации процесса обучения, психологической атмосфере на занятиях, способах преодоления так называемого "языкового барьера".

In the article we analyze the main motives, needs, interests, aims, a modern level of knowing foreign languages by adults and perspectives of learning them at the intensive courses of foreign language studies. We also focus our attention on the main forms of work, the teaching process organization, the psychological atmosphere at the classes, ways of overcoming the so-called "language barrier".


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР)78 + Ш12-915

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського