РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000408122<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Зарічанська Н. 
Науково-методичні аспекти модернізації філологічної освіти / Н. Зарічанська // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2010. - № 5. - С. 47-55. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Обгрунтовано потребу у реформуванні вітчизняної освіти та розглянуто методологічні засади професійної підготовки майбутнього вчителя-філолога в контексті євроінтеграційних освітніх процесів. Приділено увагу введенню модульної системи побудови навчальних програм, яка може стати ефективним засобом інтеграції теоретичної та практичної підготовки та забезпечення спеціалізації студентів. Зазначено, що найзагальнішою особливістю цього типу навчання є послідовне засвоєння студентами окремих модулів, об'єднаних єдиною освітньою програмою, але розділених на різні групи за ступенем складності, а це дозволяє індивідуально переходити від модуля до модуля у міру засвоєння матеріалу.

Обоснована необходимость в реформировании отечественного образования и рассмотрены методологические основы профессиональной подготовки будущего учителя-филолога в контексте евроинтеграционных образовательных процессов. Уделено внимание введению модульной системы построения учебных программ, которая может стать эффективным средством интеграции теоретической и практической подготовки и обеспечения специализации студентов. Указано, что самой общей особенностью этого типа обучения является последовательное усвоение студентами отдельных модулей, объединенных единой образовательной программой, но разделенных на разные группы по степени сложности, а это позволяет индивидуально переходить от модуля к модулю по мере усвоения материала.

The article considers scientific-methodical aspects of the philological education improvement. It proves that a transition to the module system of the teaching process organization can become effective means of an integration of theoretical and practical training supporting students' specialization.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш. р30

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського