Соловйов В. Організаційно-педагогічні умови взаємодії сільських шкіл і професійних ліцеїв сільськогосподарського профілю в допрофесійній підготовці старшокласників / В. Соловйов // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2008. - № 4. - С. 185-193. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.Теоретично обгрунтовано і визначено основні організаційно-педагогічні умови взаємодії та співпраці сільських середніх загальноосвітніх шкіл і закладів професійно-технічної освіти з метою налагодження повноцінного профільного технологічного навчання агротехнічного напряму з урахуванням потреб і можливостей регіону. За цих умов створюється цілісна структура підготовки школярів до майбутньої професійної діяльності в аграрному виробництві. Теоретически обоснованы и определены основные организационно-педагогические условия взаимодействия и сотрудничества сельских средних общеобразовательных школ и учреждений профессионально-технического образования с целью налаживания полноценного профильного технологического обучения агротехнического направления с учетом потребностей и возможностей региона. При этих условиях создается целостная структура подготовки школьников к будущей профессиональной деятельности в аграрном производстве. The organizational and pedagogical conditions of secondary country-side schools and agricultural type vocational schools collaboration in future agrarians pre-vocational training are grounded and developed. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.52 + Ч461.52
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|