РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000408136<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Біда Д. 
Освітні природничі проекти як засіб формування пізнавально-інформаційних умінь учнів / Д. Біда // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2010. - № 4. - С. 78-84. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Запропоновано заходи для формування інформаційних умінь школярів у процесі позаурочної та самостійної навчально-пізнавальної діяльності. Увагу акцентовано на небезпечній тенденції зниження рівнів грамотності й інтересу до навчання серед дітей і молоді. Наведено комплексний інноваційний освітній проект (ІОП) як організовану вчителем діяльність, що сприяє розвитку дитини на основі залучення її до різноманітної творчої діяльності. Описано складники комплексного ІОП (Всеукраїнський інтерактивний природничий конкурс "Колосок", Всеукраїнський науково-популярний журнал для дітей "Колосок", серію науково-популярної природничої літератури для дітей і вчителів "Бібліотечка "Колосок", командні ігри "Інтелект-шоу "Колосок", літню природничу школу "Колосок"). Відзначено, що пошук інформації про різні явища природи, яка поглиблює знання, одержаний на уроках, або має пропедевтичне забарвлення, надихає дитину на власні роздуми про причини та наслідки процесів, що відбуваються навколо.

Предложены способы формирования информационных умений школьников в процессе внеурочной и самостоятельной учебно-познавательной деятельности. Внимание акцентировано на опасном снижении уровней грамотности и интереса к учебе среди детей и молодежи. Представлен комплексный инновационный образовательный проект (ИОП) как организованная учителем деятельность, которая способствует развитию ребенка на основе приобщения его к разнообразной творческой деятельности. Описаны составляющие комплексного ИОП (Всеукраинский природоведческий конкурс "Колосок", Всеукраинский научно-популярный журнал для детей "Колосок", серия научно-популярной литературы о природе для детей и учителей "Библиотечка "Колосок", "Интеллект-шоу "Колосок", летняя школа "Колосок"). Отмечено, что поиск информации о различных явлениях природы, которая углубляет знания, полученные на уроках, или имеет пропедевтическую окраску, вдохновляет ребенка на собственные размышления о причинах и следствиях происходящих вокруг процессов.

The author analyzes educational natural sciences projects as effective means of the formation of pupils' information skills in the process of the organization of their extracurricular and independent educational and cognitive activity.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.29 + Ч421.22

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського