Русанов Г. Особливості управління підвищенням якості професійної діяльності педагогів ПТНЗ / Г. Русанов // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2010. - № 4. - С. 199-204. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.Уточнено поняття підготовки педагога ПТНЗ до професійної діяльності за умов децентралізації професійного навчання як процес і результат засвоєння ним нових професійно-педагогічних знань, умінь, на основі яких відбувається формування його готовності до співпраці з роботодавцями у сфері спільного методичного обгрунтування виробничо-технологічної діяльності. Розглянуто "Комплексну програму підготовки педагогів ПТНЗ до роботи за умов децентралізації управління професійним навчанням" (КППП) у системі післядипломної педагогічної освіти. Зазначено, що оптимальною для проектування програми є модульно-тематична за формою структура з виділенням окремих частин залежно від запропонованих рівнів підвищення кваліфікації за такими питаннями для формування змісту "КППП": інституційний розвиток ПТНЗ; основні підходи до бізнес-планування та маркетингу; забезпечення відповідності проектування навчальних програм вимогам ринку праці, моніторинг фахового успіху випускників ПТНЗ тощо. Уточнено понятие подготовки педагога ПТУ к профессиональной деятельности в условиях децентрализации профессионального обучения как процесс и результат усвоения им новых профессионально-педагогических знаний, умений, на основе которых происходит формирование его готовности к сотрудничеству с работодателями в сфере совместного методического обоснования производственно-технологической деятельности. Представлена "Комплексная программа подготовки педагогов ПТУ к работе в условиях децентрализации управления профессиональным обучением" (КППП) в системе последипломного педагогического образования. Указано, что оптимальной для проектирования программы является модульно-тематическая по форме структура с выделением отдельных частей в зависимости от предложенных уровней повышения квалификации по таким вопросам для формирования содержания "КППП": институциональное развитие ПТУ; основные подходы к бизнес-планированию и маркетингу, обеспечение соответствия проектирования учебных программ требованиям рынка труда, мониторинг профессионального успеха выпускников ПТУ и т.д. The author proposes a model that facilitates vocational school teachers' training to their professional activity under decentralized skills training management through in-service training for various categories of trainees. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.421 + Ч489.514(4УКР)78
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|