РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000408161<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Русанов Г. 
Особливості управління підвищенням якості професійної діяльності педагогів ПТНЗ / Г. Русанов // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2010. - № 4. - С. 199-204. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Уточнено поняття підготовки педагога ПТНЗ до професійної діяльності за умов децентралізації професійного навчання як процес і результат засвоєння ним нових професійно-педагогічних знань, умінь, на основі яких відбувається формування його готовності до співпраці з роботодавцями у сфері спільного методичного обгрунтування виробничо-технологічної діяльності. Розглянуто "Комплексну програму підготовки педагогів ПТНЗ до роботи за умов децентралізації управління професійним навчанням" (КППП) у системі післядипломної педагогічної освіти. Зазначено, що оптимальною для проектування програми є модульно-тематична за формою структура з виділенням окремих частин залежно від запропонованих рівнів підвищення кваліфікації за такими питаннями для формування змісту "КППП": інституційний розвиток ПТНЗ; основні підходи до бізнес-планування та маркетингу; забезпечення відповідності проектування навчальних програм вимогам ринку праці, моніторинг фахового успіху випускників ПТНЗ тощо.

Уточнено понятие подготовки педагога ПТУ к профессиональной деятельности в условиях децентрализации профессионального обучения как процесс и результат усвоения им новых профессионально-педагогических знаний, умений, на основе которых происходит формирование его готовности к сотрудничеству с работодателями в сфере совместного методического обоснования производственно-технологической деятельности. Представлена "Комплексная программа подготовки педагогов ПТУ к работе в условиях децентрализации управления профессиональным обучением" (КППП) в системе последипломного педагогического образования. Указано, что оптимальной для проектирования программы является модульно-тематическая по форме структура с выделением отдельных частей в зависимости от предложенных уровней повышения квалификации по таким вопросам для формирования содержания "КППП": институциональное развитие ПТУ; основные подходы к бизнес-планированию и маркетингу, обеспечение соответствия проектирования учебных программ требованиям рынка труда, мониторинг профессионального успеха выпускников ПТУ и т.д.

The author proposes a model that facilitates vocational school teachers' training to their professional activity under decentralized skills training management through in-service training for various categories of trainees.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.421 + Ч489.514(4УКР)78

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського