РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000408168<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Гуменюк О. 
Педагогічний вплив на розвиток професійної концепції студента - майбутнього лікаря-стоматолога / О. Гуменюк, С. Цюра // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2009. - № 1. - С. 85-93. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Проведено цілісний аналіз тих особливостей формування особистості студента, що виражаються у професійній "Я-концепції", виходячи з того, що людина є самоорганізованою системою. У ході дослідження виявлено особливості "Я-концепції", що зумовлюють критично низькі показники ефективності діяльності у лікарській практиці: нездатність прогнозувати свою поведінку, передбачати її у нестандартній ситуації, відсутність досвіду аналізувати дію механізмів психічного зміщення, компенсації, агресивна поведінка, конфліктність як типова характеристика стилю спілкування з пацієнтами і колегами, нездатність приймати самостійні професійні рішення тощо. За результатами аналізу виявлено рівні вияву "Я-професійного". Підкреслено, що напрями роботи із сферою "Я-професійного" створюють цілий спектр умов щодо істотного розширення педагогічного простору для самоорганізовуваного розвитку майбутнього фахівця.

Проведен целостный анализ тех особенностей формирования личности студента, которые выражаются в профессиональной "Я-концепции", исходя из того, что человек является самоорганизующей системой. В ходе исследования выявлены особенности "Я-концепции", которые предопределяют критически низкие показатели эффективности деятельности во врачебной практике: неспособность прогнозировать свое поведение, предвидеть ее в нестандартной ситуации, отсутствие опыта выявлять и анализировать действие механизмов психического смещения, компенсации, агрессивное поведение, конфликтность как типичная характеристика стиля общения с пациентами и коллегами. По результатам анализа выявлены уровни проявления "Я-профессионального". Подчеркнуто, что направления работы со сферой "Я-профессионального" создают целый спектр условий относительно существенного расширения педагогического пространства для самоорганизующего развития будущего специалиста.

carried out a holistic analysis of the features of formation of the student's personality, which are expressed in a professional, self-concept, based on the fact that man is self-organizing system. The study revealed features of "self-concept" that predispose critically low levels of performance in medical practice: the inability to predict their behavior, to anticipate it in unusual situations, lack of experience to identify and analyze the effects of a psychological bias compensation, which almost automatically allow us to find justification for their own mistakes the transfer of responsibility to other people or circumstances, aggressive behavior, there is no conflict as typical characteristic of the style of communication with patients and colleagues as a way to overcome the internal discomfort, shifting attention outward, the inability to make independent professional decisions, etc. The analysis found the level of expression 'I'm a professional. It was stressed that the activities with the scope of "I-professional" create a range of conditions for a significant expansion of teaching space for self-organizing development of future professionals.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю941.1-7 + Р11(4УКР) р86

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського