РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000408169<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Жук О. 
Педагогічні аспекти дослідження конфліктологічної культури майбутнього фахівця сфери обслуговування / О. Жук // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2009. - № 4. - С. 72-79. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Розкрито сутність поняття "конфліктологічна культура (КК) фахівця сфери обслуговування" та наведено результати діагностики рівнів сформованості компонентів КК майбутніх фахівців сфери обслуговування. На основі одержаних результатів розроблено науково-методичне забезпечення професійної підготовки фахівців до взаємодії у професійному конфліктогенному середовищі. Вміщено "Карту конфліктогенності робочого середовища сфери обслуговування", яку складено за підсумками анкетування студентів ІV курсу. Акцентовано увагу на недосконалості конфліктологічної підготовки майбутніх фахівців сфери обслуговування; в представників даної сфери необхідно створювати зорієнтований на клієнта імідж через використання невербальних сигналів, розвивати вміння завойовувати і підтримувати довіру клієнта.

Раскрыта сущность понятия "конфликтологическая культура (КК) специалиста сферы обслуживания" и представлены результаты диагностики уровней сформированности компонентов КК будущих специалистов сферы обслуживания и на основе полученных результатов разработано научно-методическое обеспечение профессиональной подготовки специалистов к взаимодействию в профессиональнй конфликтогенной среде. Помещена "Карта конфликтогенности рабочей среды сферы обслуживания", подготовленная по итогам анкетирования студентов IV курса. Акцентировано внимание на несовершенстве конфликтологической подготовки будущих специалистов сферы обслуживания; у представителей данной сферы необходимо создавать ориентированный на клиента имидж через использование невербальных сигналов, развивать умение завоевывать и поддерживать доверие клиента.

The essence of the concept of "conflictological culture (CC), a specialist service sector and presents the results of diagnostic levels of formed components (CC) of future professionals and services based on the results developed by the scientific andmethodological provision of training professionals to interact in a professional conflict-environment. Placed "conflict-Card working environment services sector", prepared on the basis of questioning students IV course. The attention to imperfections conflictological training future professionals services, negatively affect the ultimate economic results of enterprises. That's why representatives of this sphere is necessary to create customer-oriented image through the use of non-verbal cues, to develop the ability to gain and maintain customer confidence.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю954.04 + У9(4УКР)442 р

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського