РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000408195<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Новицька Л. 
Принципи добору прикладних задач при вивченні математики / Л. Новицька // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2010. - № 3. - С. 37-44. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

На основі аналізу науково-методичної літератури та досвіду викладання в аграрному ВНЗ сформульовано основні принципи добору прикладних задач і методичні вимоги до їх розв'язання в процесі вивчення курсу вищої математики. Показано, що прикладні задачі мають бути розраховані на реалізацію індивідуалізації та диференціації навчання у процесі вивчення математики. Детально розглянуто систему прикладних задач трьох рівнів складності (мінімального базового, базового, підвищеного). Визначені основні принципи та вимоги за добору прикладних задач в процесі вивчення вищої математики реалізовано у Вінницькому аграрному університеті. Встановлено, що у студентів: підвищується рівень активності навчально-пізнавальної діяльності, зацікавленість і відповідальність в процесі вивчення основних понять і методів; забезпечується достатній рівень мотивації вивчення математики; в процесі вивчення інших дисциплін, у яких застосовуються математичні поняття і методи, студенти адаптовані до них, що сприяє глибшому їх засвоєнню.

На основе анализа научно-методической литературы и опыта преподавания в аграрном ВУЗ сформулированы принципы отбора прикладных задач и методические требования к их решению при изучении курса высшей математики. Показано, что прикладные задачи должны быть рассчитаны на индивидуализацию и дифференциацию обучения в процессе изучения математики. Подробно рассмотрена система прикладных задач трех уровней сложности (минимального базового, базового, повышенного). Основные принципы и требования при отборе прикладных задач при изучении высшей математики реализованы в Винницком аграрном университете. Установлено, что у студентов: повышается уровень активности учебно-познавательной деятельности, заинтересованность и ответственность при изучении основных понятий и методов; обеспечивается достаточный уровень мотивации изучения математики; при изучении других дисциплин, где используются математические понятия и методы, студенты адаптированы к ним, что способствует лучшему их усвоению.

The article considers the main principles of building the system of applied tasks in the course of higher mathematics in agricultural universities. The author proposes general teaching methods which are to be followed while solving applied tasks.


Індекс рубрикатора НБУВ: В11 р3-352

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського