РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000408196<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Зарічанський О. 
Принципи побудови змісту психолого-педагогічної підготовки особового складу підрозділів із надзвичайних ситуацій / О. Зарічанський // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2008. - № 3. - С. 139-147. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Висвітлено сутність та визначено принципи побудови змісту психолого-педагогічної підготовки особового складу підрозділів із надзвичайних ситуацій (ОСПНС). Констатовано наявність у дидактиці розбіжностей у розумінні принципів навчання ОСПНС та наведено різні підходи до розв'язання зазначеної проблеми. Зауважено, що психолого-педагогічна підготовка ОСПНС забезпечується тоді, коли на основі психологічних знань педагогічним шляхом формуються інтегровані знання, уміння, навички, цінності, що за цього відбувається цілісне формування особистості майбутнього офіцера, який знає, вміє, здатний, хоче виконувати свій професійний обов'язок, така підготовка передбачає навчання, виховання, розвиток, освіту. Розкрито зміст принципів, що пропонуються (психолого-педагогічної єдності, цілісності, предметної диференціації та інтеграції, гуманізації, розвитку професійних якостей, прогностичності).

Освещена сущность и определены принципы построения содержания психолого-педагогической подготовки личного состава подразделений по чрезвычайным ситуациям (ЛСПЧС). Констатировано наличие в дидактике расхождений в понимании принципов обучения ЛСПЧС и приведены различные подходы к решению названной проблемы. Раскрыто содержание предлагаемых принципов (психолого-педагогического единства, целостности, предметной дифференциации и интеграции, гуманизации, развития профессиональных качеств, прогностичности)

The essence of psychological and pedagogical training of emergency units personnel is analyzed and the principles of its contents structuring are determined. The principles of psychological and pedagogical unity, subject differentiation and integration, continuity, professional qualities development, humanization and prognosis are concretized.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю942-8 + Ц9-331 р:Ю9

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського