РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000408205<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Лисак В. 
Проблеми педагогічної деонтології в історико-дидактичних дослідженнях / В. Лисак // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2009. - № 1. - С. 210-217. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Висвітлено актуальні проблеми педагогічної деонтології в історичній ретроспективі. Детерміновано поняття деонтології взагалі (як системи етичних знань про проблеми сутності професійного обов'язку та педагогічної деонтології (ПД) як розділу педагогічної науки, яка є узагальненою системою принципів, норм, вимог, котрим повинна відповідати поведінка педагога в умовах педагогічної діяльності. Показано еволюцію основних понять ПД, починаючи від часів стародавніх далекосхідних мудреців, давньогрецьких та давньогрецьких педагогів до сучасних вітчизняних. Акцентовано увагу на методах та засобах впливу на формування цілісної особистості. Зазначено, що останнім часом вимоги до педагога істотно змінюються, зокрема від нього вимагається виконання у великому обсязі організаційної, дидактичної, комунікативної, виховної та інших функцій.

Освещены актуальные проблемы педагогической деонтологии в исторической ретроспективе. Детерминировано понятия деонтологии вообще (как системы этических знаний о проблемах сущности профессионального долга и педагогической деонтологии (ПД) как раздела педагогической науки, являющейся обобщенной системой принципов, норм, требований, которым должно соответствовать поведение педагога в условиях педагогической деятельности. Показана эволюция основных понятий ПД, начиная со времен древних дальневосточных мудрецов, древнегреческих и древнегреческих педагогов до современных отечественных. Акцентировано внимание на методах и средствах влияния на формирование целостной личности. Указано, что в последнее время требования к педагогу существенно изменяются, в частности от него требуется выполнение в большом объеме организационной, дидактической, коммуникативной, воспитательной и других функций.

On current problems of teaching ethics in historical retrospect. Deterministic notion of ethics in general (as a system of ethical knowledge about the problems of the essence of professional duty, the scope of the compulsory content of moral requirements and their relationship to the professional activity) and pedagogical deontology (PD) as a section of pedagogical science, which is a generalized system of principles, norms, requirements that must consistent with the behavior of the teacher in teaching activities. Shows the evolution of the basic concepts of the PD, starting from the time of the ancient sages of the Far Eastern, Greek and Greek teachers to the modern home. Accentuated the methods and means of influence on the formation of a coherentidentity. It is indicated that the recent requirements for teacher change substantially, in particular from him is required to do a large volume of the organizational, didactic, communication, education and other functions, with the working conditions and wages of the modern teacher must be significantly better. Conclude that the PD has important prospects as a practice in family and civic education.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.421 + Ю752.1:Ч30

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського