РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000408214<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Отич О. 
Професійна адаптація молодого вчителя в умовах зміни ціннісної парадигми освіти / О. Отич // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2010. - № 1/2. - С. 9-17. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Обгрунтовано залежність змісту процесу, характеру та результатів професійної адаптації молодого вчителя від педагогічних цінностей, на яких базується його професійна педагогічна діяльність. Доведено, що цінності безпосередньо залежать від домінантної освітньої парадигми і в різні періоди історії розвитку педагогіки вони суттєво відрізнялися між собою. Відзначено, що теорія та практика педагогічної адаптації буде більш ефективною, якщо буде грунтуватися на цінностях гуманістичної парадигми освіти. Узагальнено тезу про необхідність ознайомлення студентів педагогічних ВНЗ із логікою та соціально-педагогічними ланками професійної адаптації молодого вчителя. Рекомендовано проводити подальші наукові розвідки, спрямовані на аналіз аксіологічних засад науково-мистецької парадигми освіти та виявлення її можливостей щодо оптимізації професійної педагогічної адаптації.

Обоснована зависимость содержания процесса, характера и результатов профессиональной адаптации молодого учителя от педагогических ценностей, которые положены им в основу своей профессиональной педагогической деятельности. В то же время, доказано, что эти ценности непосредственно зависят от доминантной образовательной парадигмы и в разные периоды истории развития педагогики они существенно отличались между собой. Отмечен тот факт, что теория и практика педагогической адаптации будет более эффективна, если будет основана на ценностях гуманистической парадигмы образования. Обобщен тезис о необходимости ознакомления студентов педагогических ВУЗ с логикой и социально-педагогическими звеньями профессиональной адаптации молодого учителя. Рекомендовано проводить дальнейшие научные исследования, направленные на анализ аксиологических основ научно-художественной парадигмы образования и выявления ее возможностей по оптимизации профессиональной педагогической адаптации.

The article grounds the dependence of the content of process, character and results of professional adaptation of a young teacher on pedagogical values, put by him/her into the basis of the professional-pedagogical activity. At the same time author proves that these values directly depend on a leading educational paradigm, and in different periods of the history of the development of pedagogy they differed from each other. She also comes to the conclusion that the theory and practice of pedagogical adaptation will be the most effective if it will be based on the values of humanism paradigm of education.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.467

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського