Красна В. В. Суть і структура педагогічної комунікації / В. В. Красна // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2008. - № 5. - С. 11-17. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.Проаналізовано проблему цільової підготовки особистості вчителя до ефективної життєдіяльності в інформаційному суспільстві, що вимагає посиленої уваги до педагогічної комунікації та комунікативної культури педагога. Розглянуто процес комунікації в педагогічній діяльності як засіб вирішення навчальних завдань, спосіб організації взаємодії вчителя і учнів. Проанализирована проблема целевой подготовки личности учителя к эффективной жизнедеятельности в информационном обществе, которая требует усиленного внимания к педагогической коммуникации и коммуникативной культуре педагога. Рассмотрен процесс коммуникации в педагогической деятельности как средство решения учебных задач, способ организации взаимодействия педагога и учеников. It's analyzed the problem of targeted training to individual teachers to the effective life in the information society, which requires further attention to teaching communication and communicative culture of the teacher. The process of communication in educational activities as a means of solving educational problems, a method of organizing the interaction of teacher and pupils. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч314 + Ч421.430
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ
![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|