РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000408288<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Вітвицька С. 
Технологія педагогічної підготовки магістрів в умовах ступеневої освіти / С. Вітвицька // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2010. - № 1/2. - С. 98-106. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Висвітлено досвід педагогічної підготовки магістрів у Житомирському державному університеті із застосуванням модульно-контекстної технології, яка ставить за мету формування педагогічної спрямованості, розвиток емоційних і морально-естетичних якостей, засвоєння знань, умінь і навичок, способів розумових дій, дієво-практичної сфери та самокеруючих механізмів особистості майбутнього фахівця, основних положень авторської технології педагогічної підготовки магістрів за умов ступеневої освіти. Розглянуто дану технологію як актуалізацію таксономії цілей, що забезпечує її гнучку адаптацію до процесу навчання у ВНЗ, перехід від державного стандарту до врахування індивідуальних можливостей магістрів і реалізує процес цілеутворення на стратегічному, тактичному та оперативному рівнях. Акцентовано увагу на переході до двоциклової системи педагогічної освіти, що стало домінантою під час визначення змісту курсу "Педагогіка вищої школи" за умов жорсткої міжнародної конкуренції за оволодіння технологічними і інтелектуальними ресурсами.

Освещен опыт педагогической подготовки магистров в Житомирском государственном университете с применением модульно-контекстной технологии, которая ставит целью формирование педагогической направленности, развитие эмоциональных и нравственно-эстетических качеств, усвоение знаний, умений и навыков, способов умственных действий, действенно-практической сферы и самоуправляемых механизмов личности будущего специалиста, основных положений авторской технологии педагогической подготовки магистров в условиях многоуровневого образования. Представлена данная технология как актуализация таксономии целей, обеспечивающая ее гибкую адаптацию к процессу обучения в ВУЗ, переход от государственного стандарта к учету индивидуальных возможностей магистров. Акцентировано внимание на переходе к двухцикличной системе педагогического образования, что стало доминирующим моментом при определении содержания курса "Педагогика высшей школы" в условиях жесткой международной конкуренции за обладание технологическими и интеллектуальными ресурсами.

The article considers the experience of pedagogical training of masters in Zhytomyr Ivan Franko State University, and describes the main principles of the author's technology of the pedagogical training of masters in the conditions of multi-level education.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4УКР-4ЖИТ-2Ж)711 + Ч481.203 + Ч489.511

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського