РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000408306<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Руденко Л. А. 
Формування комунікативної компетентності майбутніх фахівців сфери обслуговування у контексті професійної адаптації / Л. А. Руденко // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2009. - № 3. - С. 71-83. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.

На підставі досліджень з проблем професійної адаптації особистості та гуманізації процесу спілкування під час підготовки у ПТНЗ обгрунтовано комунікативну компетентність як показник адаптованості до професії майбутніх фахівців сфери обслуговування. Актуалізовано її формування шляхом розвитку емпатійної культури та навичок між особистісної взаємодії. Розглянуто міжособистісну комунікативну діяльність працівників сфери обслуговування, емпатію визначено як основну навичку, набуту у процесі соціалізації.

На основании исследований по проблемам профессиональной адаптации личности и гуманизации процесса общения во время подготовки в ПТУ обоснованно коммуникативную компетентность как показатель адаптируемости к профессии будущих специалистов сферы обслуживания. Актуализировано ее формирование путем развития емпатийной культуры и навыков межличностного взаимодействия. Рассмотрена межличностная коммуникативная деятельность работников сферы обслуживания, эмпатия определена в качестве основного навыка, приобретенного в процессе социализации.

With the help of research on occupational adaptation of the individual and the humanization of communication during training in vocational schools reasonably communicative competence as an indicator of adaptability to future career service professionals, update its formation through the development empatiynoi culture and skills between the personal interaction. Considered interpersonal communicative activities service workers, empathy is defined as the basic skills acquired in the process of socialization. It is concluded that occupational adaptation of future professionals in the service sector largely provided by the formation of their communicative competence, ability to communicate constructively in terms of interpersonal interaction skills empatiynoi culture and a willingness to deal effectively with conflict situations in their professional work.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.352.25 + У9(4УКР)442 р

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського