РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000408309<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Рожкова Н. 
Формування навичок суб'єкт-суб'єктної та діалогічної взаємодії майбутнього вчителя / Н. Рожкова // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2009. - № 1. - С. 37-48. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Розглянуто можливості формування навичок суб'єкт-суб'єктної та діалогічної взаємодії в процесі вивчення навчальних дисциплін за умов об'єктної, суб'єктної та діалогічної парадигм. Зазначено, що перші два методи є репродуктивними, коли діяльність студента є обмеженою, він є об'єктом впливу, а не активним суб'єктом діяльності, тоді як у межах діалогічної парадигми створюється нова "людино-людська" спільність між викладачем і студентами, коли їх досвіди взаємно доповнюють і збагачують один одного, і процес навчання з інформаційно-функціонально-рольового перетворюється на людино-людське спілкування. Наведено етапи формування діалогічного педагогічного середовища.

Рассмотрены возможности формирования навыков субъект-субъектного и диалогического взаимодействия при изучении учебных дисциплин в условиях объектной, субъектной и диалогической парадигм. Отмечено, что первые два метода являются репродуктивными, когда деятельность студента является ограниченной, он является объектом влияния, а не активным субъектом деятельности, тогда как в рамках диалогической парадигмы создается новая "человеко-человеческая" общность между преподавателем и студентами, когда их опыты взаимно дополняют и обогащают друг друга, и процесс обучения из информационно-функционально-ролевого превращается в человеко-человеческое общение. Изложены этапы формирования диалогической педагогической среды.

The possibility of formation of skills of the subject-subject and dialogical interaction in the study of academic disciplines in terms of object, subject and dialogic paradigms. It is noted that the first two methods are reproductive when the activities of students is limited, it is subject to influence, rather than an active subject of work, while in the dialogic paradigm, a new Уhuman-humanФ commonality between teacher and students, when their experiments are mutually complementary and enrich each other, and learning from information-functional role-playing turns into a human-human communication. It is noted that dialogic learning system blurs the clarity and certainty to the roles and functions of teacher and student, there is a semantic-meaningful "extension" of the teaching-scientists communicate that teachers need to disclose the concept of truth not as the only possible УtruthФ as well as antinomical reality as being itself, with those responsible will be new content as Уresponsibility for others.Ф Described stages of dialogic teaching environment.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.430

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського