РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000408327<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Литвин А. 
Впровадження педагогічних програмних засобів у будівельних ПТНЗ / А. Литвин // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2011. - № 2. - С. 17-29. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.

Досліджено застосування під час підготовки робітників-будівельників у ПТНЗ педагогічних програмних засобів (ППЗ), що об'єднують можливості електронного підручника, навчально-методичного посібника й інформаційної системи, лабораторного практикуму, тестувальної системи, а іноді - пакетів графічних програм проектування та моделювання. Показано, що використання ППЗ сприяє становленню особистісно орієнтованої моделі навчання, гуманізації навчального процесу, індивідуалізації та диференціації професійної підготовки. Графічно представлено дані дослідження рівня сформованості компонентів інформаційної компетентності випускників будівельних ПТНЗ. Зроблено висновок, що використання ППЗ впливає на розвиток інтелектуального потенціалу учнів, навичок працювати з інформацією, на формування вмінь самостійно здобувати знання, здійснювати дослідницьку діяльність, поліпшує оцінювання й облік навчальних досягнень, полегшує створення і впровадження нових курсів, що дозволяє підвищити якість підготовки фахівців.

Исследовано применение при подготовке рабочих-строителей в ПТУ педагогических программных средств (ППС), объединяющих возможности электронного учебника, учебно-методического пособия и информационной системы, лабораторного практикума, тестовой системы,а иногда - пакетов графических программ проектирования и моделирования. Показано, что использование ППС способствует становлению личностно ориентированной модели обучения, гуманизации учебного процесса, индивидуализации и дифференциации профессиональной подготовки. Графически представлены данные исследования уровня сформированности компонентов информационной компетентности выпускников строительных ПТУЗ. Подытожено, что использование ППС влияет на развитие интеллектуального потенциала учащихся, навыков работать с информацией, на формирование умений самостоятельно приобретать знания, осуществлять исследовательскую деятельность, улучшает оценивание знаний, облегчает внедрение новых курсов, что позволяет повысить качество подготовки специалистов.

The article generalizes the results of pedagogical research on the usage of pedagogical programmatic means in vocational schools of a building type with the purpose of the development of professional competence, activization of the professionally oriented educational activity of future specialists and the formation of their informative abilities. The author reveals the ways of introduction and perspectives of usage of electronic educational editions in skilled workers' training.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.253 + З970 р2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського