РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000408334<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Шевченко Л. 
Застосування ВЕБ-квестів для формування пізнавальної активності учнів / Л. Шевченко // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2011. - № 3. - С. 67-74. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Проаналізовано різні підходи до трактування поняття "пізнавальна активність". Приділено увагу методам формування компонентів пізнавальної активності учнів ПТНЗ, серед яких застосування методів проблемного навчання на основі використання ІКТ: проблемний виклад, частково-пошукова діяльність, дослідницька діяльність. Висвітлено можливості формування пізнавальної активності майбутніх робітників через роботу у веб-квестах (пошук в Інтернеті), яку можна розглядати як проблемне завдання з елементами рольової гри. Наведено види завдань для веб-квестів та структуру веб-квесту. Зазначено, що перевагою застосування веб-квестів є занурення учнів у природне інформаційне середовище, що забезпечує формування їх професійно-особистісних якостей, мотиваційної, когнітивної та організаційної готовності до професійної самоосвіти, створює основу для розвитку індивідуального стилю професійної діяльності, що сприяє забезпеченню професійної мобільності майбутнього фахівця, його готовності до інноваційної діяльності.

Проанализированы подходы к трактовке понятия "познавательная активность". Уделено внимание методам формирования компонентов познавательной активности учащихся ПТУ, в частности, методам проблемного обучения на основе использования ИКТ: проблемное изложение, частично-поисковая деятельность, исследовательская деятельность. Освещены возможности формирования познавательной активности будущих рабочих при работе в веб-квестах (поиск в Интернете), которая рассматривается как проблемное задание с элементами ролевой игры. Приведены виды задач для веб-квестов и структура веб-квеста. Указано, что преимуществом веб-квестов является погружение учащихся в информационную среду, формирующую их профессионально-личностные качества, мотивационную, когнитивную и организационную готовность к профессиональному самообразованию, а также основу для развития индивидуального стиля профессиональной деятельности, что способствует профессиональной мобильности будущего специалиста, его готовности к инновационной деятельности.

The article analyzes the term of "informative activity", and different approaches to researching the problem of learners' and students' informative activity formation. The author considers the application of information and communication technologies in particular Web-Quests. The latter are used for the development of the informative activity of future skilled workers during their professional training.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.222

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського