РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000408338<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Сікорський П. 
Методичні принципи навчання математики у професійно-технічних навчальних закладах / П. Сікорський // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2011. - № 3. - С. 9-14. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Здійснено пошук і обгрунтування специфічних методичних принципів навчання математики у професійно-технічних навчальних закладах (ПТНЗ). Викладено загальнокогнітивні, психолого-педагогічні та професійні особливості навчання математики у ПТНЗ та визначено специфічні дидактичні принципи, що сприяють підвищенню ефективності засвоєння учнями ядра загальноосвітніх математичних знань і практичних дій. Описано застосування цих принципів, а саме: принципу структурування і генералізації навчального матеріалу, принципу модульності, принципу зв'язку математичних знань зі спеціальними і виробничими дисциплінами, принципу пріоритету практичних знань. Підсумовано, що для досягнення кращих результатів у навчанні математики та підготовці робітників потрібно створювати спеціальні підручники з математики для ПТНЗ за тією чи іншою робітничою спеціальністю, використовуючи обгрунтовані специфічні дидактичні принципи.

Осуществлен поиск и обоснование специфических методических принципов обучения математике в профессионально-технических учебных заведениях (ПТУЗ). Изложены общекогнитивные, психолого-педагогические и профессиональные особенности обучения математике в ПТУЗ и определены специфические дидактические принципы, способствующие повышению эффективности усвоения учащимися ядра общеобразовательных математических знаний и практических действий. Описано применение этих принципов, а именно: принципа структурирования и генерализации учебного материала, принципа модульности, принципа связи математических знаний со специальными и производственными дисциплинами, принципа приоритета практических знаний. Подытожено, что для достижения лучших результатов в обучении математике и подготовке рабочих нужно создавать специальные учебники по математике для ПТУЗ по той или иной рабочей специальности, используя обоснованные специфические дидактические принципы.

The author analyses the peculiarities of teaching mathematics at a vocational school and on this basis formulates the system of specific methodical principles, grounds their value for raising efficiency of teaching mathematics at a vocational school and workers' training in general.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.24/29 + В1 р22-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського