Сікорський П. Методичні принципи навчання математики у професійно-технічних навчальних закладах / П. Сікорський // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2011. - № 3. - С. 9-14. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.Здійснено пошук і обгрунтування специфічних методичних принципів навчання математики у професійно-технічних навчальних закладах (ПТНЗ). Викладено загальнокогнітивні, психолого-педагогічні та професійні особливості навчання математики у ПТНЗ та визначено специфічні дидактичні принципи, що сприяють підвищенню ефективності засвоєння учнями ядра загальноосвітніх математичних знань і практичних дій. Описано застосування цих принципів, а саме: принципу структурування і генералізації навчального матеріалу, принципу модульності, принципу зв'язку математичних знань зі спеціальними і виробничими дисциплінами, принципу пріоритету практичних знань. Підсумовано, що для досягнення кращих результатів у навчанні математики та підготовці робітників потрібно створювати спеціальні підручники з математики для ПТНЗ за тією чи іншою робітничою спеціальністю, використовуючи обгрунтовані специфічні дидактичні принципи. Осуществлен поиск и обоснование специфических методических принципов обучения математике в профессионально-технических учебных заведениях (ПТУЗ). Изложены общекогнитивные, психолого-педагогические и профессиональные особенности обучения математике в ПТУЗ и определены специфические дидактические принципы, способствующие повышению эффективности усвоения учащимися ядра общеобразовательных математических знаний и практических действий. Описано применение этих принципов, а именно: принципа структурирования и генерализации учебного материала, принципа модульности, принципа связи математических знаний со специальными и производственными дисциплинами, принципа приоритета практических знаний. Подытожено, что для достижения лучших результатов в обучении математике и подготовке рабочих нужно создавать специальные учебники по математике для ПТУЗ по той или иной рабочей специальности, используя обоснованные специфические дидактические принципы. The author analyses the peculiarities of teaching mathematics at a vocational school and on this basis formulates the system of specific methodical principles, grounds their value for raising efficiency of teaching mathematics at a vocational school and workers' training in general. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.24/29 + В1 р22-3
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|