РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000408345<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Везетіу К. 
Педагогічні умови підвищення науково-методичної компетентності вчителів-філологів у післядипломній освіті / К. Везетіу // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2011. - № 2. - С. 68-78. - Бібліогр.: 18 назв. - укp.

За результатами аналізу психолого-педагогічної літератури з проблеми компетентності вчителів і даними констатувального експерименту визначено педагогічні умови, які сприятимуть ефективному розвитку науково-методичної компетентності вчителів-філологів у системі післядипломної педагогічної освіти. У графічному вигляді відображено форми співпраці обласних Інститутів післядипломної педагогічної освіти і районних методичних кабінетів з розвитку науково-методичної компетентності вчителів-філологів. Виявлено чинники, які забезпечують інтерактивність розвитку науково-методичної компетентності, а саме: готовність до професійного діалогу, прагнення до спільної навчальної діяльності, активність у взаємодії з іншими учасниками навчального процесу.

По результатам анализа психолого-педагогической литературы по проблеме компетентности учителей и данным констатирующего эксперимента определены педагогические условия, которые будут способствовать эффективному развитию научно-методической компетентности учителей-филологов в системе последипломного педагогического образования. В графическом виде отображены формы сотрудничества областных Институтов последипломного педагогического образования и районных методических кабинетов по развитию научно-методической компетентности учителей-филологов. Выявлены факторы, которые обеспечивают интерактивность развития научно-методической компетентности, а именно: готовность к профессиональному диалогу, стремление к совместной учебной деятельности, активность во взаимодействии с другими участниками учебного процесса.

The article defines the pedagogical conditions of the development of the scientific and methodical competence of teachers-philologists in the system of post graduation studies.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4УКР)78 + Ш. р7

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського