РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000408350<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Грищенко С. 
Проблема самоствердження студентів педагогічного університету / С. Грищенко // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2011. - № 2. - С. 134-142. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Актуалізовано проблему виховання у майбутнього соціального педагога та соціального працівника здатності до реалізації активної внутрішньої позиції щодо особистого вдосконалення. Визначено сутність понять "внутрішня детермінація" та "особистісне самовдосконалення". Під час дослідження щодо самоствердження студентів психолого-педагогічного факультету Чернігівського університету ім. Т. Г. Шевченка виявлено співвідношення деструктивної (самопригнічення і домінування) і конструктивної стратегії самоствердження. Проаналізовано основні чинники формування внутрішньої активності майбутнього фахівця соціальної сфери в навчально-виховному процесі. Визначено поняття "готовність до конструктивного самоствердження" як активно-дієвий стан мобілізації особистісних утворень - етичного самоставлення, соціальних умінь, екзистенціальних здібностей - для самоствердження на соціально-ціннісній основі. Розроблено концептуальні основи та методику формування готовності особистості до конструктивного самоствердження.

Актуализирована проблема воспитания у будущего социального педагога способности к реализации активной внутренней позиции относительно личного совершенствования. Определена сущность понятий "внутренняя детерминация" и "личностное самосовершенствование". При исследовании самоутверждения студентов психолого-педагогического факультета Черниговского университета им. Т. Г. Шевченко установлено соотношение деструктивной (самопритеснение и доминирование) и конструктивной стратегии самоутверждения. Проанализированы основные факторы формирования внутренней активности будущего специалиста социальной сферы в учебно-воспитательном процессе. Определено понятие "готовность к конструктивному самоутверждению" как действенное состояние мобилизации личностных образований - этического самоотношения, социальных умений, экзистенциальных способностей - для самоутверждения на социально-ценностной основе. Разработаны концептуальные основы и методика формирования готовности личности к конструктивному самоутверждению.

The author develops conceptual principles of the formation of a personality readiness to structural self-affirmation that include the determination of a notion Уreadiness to structural self-affirmationФ, and terms of the formation of the readiness to structural self-affirmation. The article reveals the correlation of the destructive (self-oppression and prevailing) and structural strategies of self-affirmation for pedagogical university students. The author also creates and experimentally approves methods and the contents of the program and methodical support of the formation of students' readiness to structural self-affirmation.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч312 р(4УКР)3 + Ю952.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського