РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000408358<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Матійків І. 
Психологічні чинники формування емоційної компетентності учнів професійно-технічних навчальних закладів: результати експериментального дослідження / І. Матійків // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2011. - № 2. - С. 113-125. - Бібліогр.: 18 назв. - укp.

Актуалізовано проблему підвищення рівня емоційної компетентності (ЕК) майбутніх фахівців професій типу "людина - людина", яка є однією з найважливіших для їх професійного становлення. Висвітлено результати констатувального експерименту, спрямованого на виявлення особливостей розвитку ЕК учнів ПТНЗ сфери обслуговування, а також психологічних (внутрішніх) чинників, що найбільше впливають на її формування. У табличному вигляді наведено методики дослідження та показники емоційних якостей учнів ПТНЗ. Графічно зображено відмінності між групами учнів із високими та низькими показниками ЕК. Визначено внутрішні психологічні чинники ЕК: емоційні властивості, ціннісно-творче ставлення до життя, позитивне мислення (позитивне ставлення до себе, до інших людей, до світу), комунікативний потенціал, мотивація досягнень у поєднанні з прагненням до пізнання. Наголошено, що розвиток цих якостей у ході професійної підготовки майбутніх фахівців сприятиме підвищенню їх ЕК.

Актуализирована проблема повышения уровня эмоциональной компетентности (ЭК) будущих специалистов профессий типа "человек - человек", которая является одной из важнейших для их профессионального становления. Отражены результаты констатирующего эксперимента, направленного на выявление особенностей развития ЭК учащихся ПТУЗ сферы обслуживания, а также психологических (внутренних) факторов, влияющих на ее формирование. В табличном виде приведены методики исследования и показатели эмоциональных качеств учащихся ПТУЗ. Графически изображены отличия между группами учащихся с высокими и низкими показателями ЭК. Определены внутренние факторы ЭК: эмоциональные свойства, ценностно-творческое отношение к жизни, позитивное мышление (позитивное отношение к себе, к другим людям, к миру), коммуникативный потенциал, мотивация достижений в сочетании со стремлением к познанию. Отмечено, что развитие этих качеств в ходе профессиональной подготовки будущих специалистов будет способствовать повышению их ЭК.

The article considers the experimental research results of the psychological factors of emotional competence formation of pupils at vocational schools of a services sphere in the process of their professional training.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.43 + Ю935.21

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського