РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000408360<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Литвин А. 
Підготовка педагогів професійного навчання до використання інформаційно-комунікаційних технологій / А. Литвин // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2011. - № 3. - С. 117-127. - Бібліогр.: 16 назв. - укp.

Актуалізовано проблему дослідження методичних аспектів навчання викладачів і майстрів ПТНЗ використанню інформаційно-комунікативних технологій (ІКТ) у педагогічній діяльності. Визначено вимоги до рівня знань і вмінь педагогів професійного навчання та розглянуто особливості методики їх підготовки (загальнодидактичної та спеціальної) до впровадження та реалізації ІКТ у навчально-виховному та навчально-виробничому процесі. Наголошено, що використання ІКТ на всіх етапах професійної підготовки дозволить педагогам професійного навчання скоротити час на засвоєння учнями матеріалу; підвищити міцність знань, умінь, навичок, рівень професійного розвитку випускників; гуманізувати, індивідуалізувати і диференціювати процес навчання; стимулювати пізнавальну активність і самостійність, розвиток творчих здібностей майбутніх робітників; прищепити їм навички інформаційної діяльності; розвинути вміння орієнтуватися у складних виробничих ситуаціях.

Актуализирована проблема исследования методических аспектов обучения преподавателей и мастеров ПТУ использованию информационно-коммуникативных технологий (ИКТ) в педагогической деятельности. Определены требования к уровню знаний и умений педагогов профессионального обучения и рассмотрены особенности методики их подготовки (общедидактической и специальной) к внедрению и реализации ИКТ в учебно-воспитательном и учебно-производственном процессе. Отмечено, что использование ИКТ на всех этапах профессиональной подготовки позволит педагогам профессионального обучения сократить время на усвоение учащимися материала; повысить прочность знаний, умений, навыков, уровень профессионального развития выпускников; гуманизировать, индивидуализировать и дифференцировать процесс обучения; стимулировать познавательную активность и самостоятельность, развитие творческих способностей будущих рабочих; привить им навыки информационной деятельности, развить умение ориентироваться в сложных производственных ситуациях.

The article considers the peculiarities of training of vocational school teachers to introduction and realization of information and communication technologies into the educational and educational-production process.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.428 + Ч461.253

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського