Литвин А. Підготовка педагогів професійного навчання до використання інформаційно-комунікаційних технологій / А. Литвин // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2011. - № 3. - С. 117-127. - Бібліогр.: 16 назв. - укp.Актуалізовано проблему дослідження методичних аспектів навчання викладачів і майстрів ПТНЗ використанню інформаційно-комунікативних технологій (ІКТ) у педагогічній діяльності. Визначено вимоги до рівня знань і вмінь педагогів професійного навчання та розглянуто особливості методики їх підготовки (загальнодидактичної та спеціальної) до впровадження та реалізації ІКТ у навчально-виховному та навчально-виробничому процесі. Наголошено, що використання ІКТ на всіх етапах професійної підготовки дозволить педагогам професійного навчання скоротити час на засвоєння учнями матеріалу; підвищити міцність знань, умінь, навичок, рівень професійного розвитку випускників; гуманізувати, індивідуалізувати і диференціювати процес навчання; стимулювати пізнавальну активність і самостійність, розвиток творчих здібностей майбутніх робітників; прищепити їм навички інформаційної діяльності; розвинути вміння орієнтуватися у складних виробничих ситуаціях. Актуализирована проблема исследования методических аспектов обучения преподавателей и мастеров ПТУ использованию информационно-коммуникативных технологий (ИКТ) в педагогической деятельности. Определены требования к уровню знаний и умений педагогов профессионального обучения и рассмотрены особенности методики их подготовки (общедидактической и специальной) к внедрению и реализации ИКТ в учебно-воспитательном и учебно-производственном процессе. Отмечено, что использование ИКТ на всех этапах профессиональной подготовки позволит педагогам профессионального обучения сократить время на усвоение учащимися материала; повысить прочность знаний, умений, навыков, уровень профессионального развития выпускников; гуманизировать, индивидуализировать и дифференцировать процесс обучения; стимулировать познавательную активность и самостоятельность, развитие творческих способностей будущих рабочих; привить им навыки информационной деятельности, развить умение ориентироваться в сложных производственных ситуациях. The article considers the peculiarities of training of vocational school teachers to introduction and realization of information and communication technologies into the educational and educational-production process. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.428 + Ч461.253
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|