РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000408375<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Брославська Л. 
Використання англійських модальних дієслів на заняттях із домашнього читання / Л. Брославська, С. Мащенко // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2011. - № 1. - С. 34-39. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Досліджено можливості вдосконалення навички вживання модальних дієслів у англійській мові та засобів їх вираження рідною мовою студентами-філологами старших курсів факультету іноземних мов Харківського гуманітарно-педагогічного інституту за умов недостатнього обсягу годин курсу практичної граматики англійської мови. Презентовано систему з традиційних видів вправ, націлених на відпрацювання вказаного граматичного матеріалу та базованих на неадаптованому тексті роману для домашнього читання "Театр" У. С. Моема, причому на виконання цих вправ витрачалося 15 - 25 хв. Відзначено, що у процесі усного обговорення тексту роману створювалися різноманітні комунікативні ситуації, що стимулювали студентів до використання модальних дієслів. За результатами кінцевого тестування підсумовано, що впровадження спеціального інтенсивного комплексу вправ під час занять із домашнього читання може бути ефективним.

Исследованы возможности совершенствования навыка употребления модальных глаголов в английском языке и средств их выражения на родном языке студентами-филологами старших курсов факультета иностранных языков Харьковского гуманитарно-педагогического института в условиях недостаточного объема часов курса практической грамматики английского языка. Презентована система из традиционных видов упражнений, нацеленных на отработку указанного грамматического материала и основанных на неадаптированных текстах романа для домашнего чтения "Театр" У. С. Моэма, причем на выполнение этих упражнений отводилось 15 - 25 минут. Отмечено, что в процессе устного обсуждения текста романа создавались различные коммуникативные ситуации, которые стимулировали студентов к использованию модальных глаголов. По результатам окончательного тестирования резюмировано, что внедрение специального интенсивного комплекса упражнений на занятиях по домашнему чтению может быть эффективным.

The article describes an experimental integrated approach to teaching the modal verbs to students of English, The authors show that specialized complexes of exercises presented at their home reading lessons can be an additional beans of reinforcing the students' grammar skills.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.21-913.321

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського