РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000408382<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Драгнєв Ю. 
Інформаційно-навчальне середовище як чинник професійного розвитку майбутнього вчителя фізичної культури в умовах інформаційно-освітнього простору / Ю. Драгнєв // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2011. - № 1. - С. 94-98. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Розкрито зміст інформаційно-навчального середовища (ІНС) як чинника підготовки вчителя фізичної культури. Виокремлено три основні види середовищ: орієнтовані на надання знань, орієнтовані на самостійну діяльність із здобування знань, змішаний тип середовищ. Визначено, що розвиток ІНС у ВНЗ за допомогою нових інформаційних технологій змінює роль викладача на роль консультанта в процесі навчання. Зазначено, що ІНС є сукупністю умов, які сприяють виникненню і розвитку процесів інформаційно-навчальної взаємодії між учнями, викладачем і засобами нових інформаційних технологій, а також формуванню пізнавальної активності учня за умови наповнення компонентів середовища (різні види навчального, демонстраційного обладнання, програмні засоби та системи, навчально-наочні посібники тощо). Для подальшого вивчення запропоновано розглянути використання інформаційних технологій у підготовці вчителя фізичної культури та ін.

Раскрыто содержание информационно-образовательной среды (ИОС) как фактора подготовки учителя физической культуры. Выделены три основных вида сред: ориентированные на предоставление знаний, ориентированные на самостоятельную деятельность по получению знаний, смешанный тип сред. Утверждается, что развитие ИОС в ВУЗ с помощью новых информационных технологий меняет роль преподавателя на роль консультанта в процессе обучения. Указано, что ИОС является совокупностью условий, способствующих возникновению и развитию процессов информационно-учебного взаимодействия между учениками, преподавателем и средствами новых информационных технологий, а также формированию познавательной активности ученика при условии наполнения компонентов среды (различные виды учебного, демонстрационного оборудования, программные средства и системы, учебно-наглядные пособия и т.д.). Для дальнейшего изучения предложено рассмотреть использование информационных технологий в подготовке учителя физической культуры и др.

The article examines an information-educational environment as a factor of the professional development of a future teacher of physical culture in the conditions of the information-educational space. Two large categories - space and environment - are selected. Different definitions of the notion of "an information-educational environment", and three basic types of the environment, namely: the environment, oriented to knowledge presentation; the environment, oriented to independent activity for gaining knowledge; a nixed type of the environment are presented. The author specifies that the information-educational environment of an educational institution is a constituent of the whole Ukrainian information-educational space.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.253 + Ч51 р21(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського