Драгнєв Ю. Інформаційно-навчальне середовище як чинник професійного розвитку майбутнього вчителя фізичної культури в умовах інформаційно-освітнього простору / Ю. Драгнєв // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2011. - № 1. - С. 94-98. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.Розкрито зміст інформаційно-навчального середовища (ІНС) як чинника підготовки вчителя фізичної культури. Виокремлено три основні види середовищ: орієнтовані на надання знань, орієнтовані на самостійну діяльність із здобування знань, змішаний тип середовищ. Визначено, що розвиток ІНС у ВНЗ за допомогою нових інформаційних технологій змінює роль викладача на роль консультанта в процесі навчання. Зазначено, що ІНС є сукупністю умов, які сприяють виникненню і розвитку процесів інформаційно-навчальної взаємодії між учнями, викладачем і засобами нових інформаційних технологій, а також формуванню пізнавальної активності учня за умови наповнення компонентів середовища (різні види навчального, демонстраційного обладнання, програмні засоби та системи, навчально-наочні посібники тощо). Для подальшого вивчення запропоновано розглянути використання інформаційних технологій у підготовці вчителя фізичної культури та ін. Раскрыто содержание информационно-образовательной среды (ИОС) как фактора подготовки учителя физической культуры. Выделены три основных вида сред: ориентированные на предоставление знаний, ориентированные на самостоятельную деятельность по получению знаний, смешанный тип сред. Утверждается, что развитие ИОС в ВУЗ с помощью новых информационных технологий меняет роль преподавателя на роль консультанта в процессе обучения. Указано, что ИОС является совокупностью условий, способствующих возникновению и развитию процессов информационно-учебного взаимодействия между учениками, преподавателем и средствами новых информационных технологий, а также формированию познавательной активности ученика при условии наполнения компонентов среды (различные виды учебного, демонстрационного оборудования, программные средства и системы, учебно-наглядные пособия и т.д.). Для дальнейшего изучения предложено рассмотреть использование информационных технологий в подготовке учителя физической культуры и др. The article examines an information-educational environment as a factor of the professional development of a future teacher of physical culture in the conditions of the information-educational space. Two large categories - space and environment - are selected. Different definitions of the notion of "an information-educational environment", and three basic types of the environment, namely: the environment, oriented to knowledge presentation; the environment, oriented to independent activity for gaining knowledge; a nixed type of the environment are presented. The author specifies that the information-educational environment of an educational institution is a constituent of the whole Ukrainian information-educational space. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.253 + Ч51 р21(4УКР)
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|