Коваль П. Психолого-педагогічні особливості виховної діяльності у вищих технічних навчальних закладах / П. Коваль // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2011. - № 1. - С. 153-162. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.Актуалізовано проблему виховної роботи у ВТНЗ як такої, що безпосередньо впливає на формування повноцінної особистості майбутнього інженера. Проаналізовано стан психолого-педагогічного підходу (ППП) в процесі виховної діяльності студентів ВТНЗ (цілеспрямована та регулярна виховна робота практично відсутня). Визначено основні ППП у вихованні. Розкрито психологічні та педагогічні особливості навчально-виховного процесу у ВТНЗ. Спроектовано психолого-педагогічну схему (модель) виховання студентської молоді з використанням засобів художньої виразності. Відзначено, що за Болонською угодою, викладач повинен виступати як тьютор (англ. опікун), індивідуальний і груповий психолог, радник, консультант у виборі професійного шляху, координатор із прав молоді. Наголошено, що викладач повинен втілювати найкращі здобутки педагогічної науки, поєднувати в собі високу культуру, педагогічні здібності, майстерність і професіоналізм. Актуализирована проблема воспитательной работы во ВТУЗ как непосредственно влияющая на формирование полноценной личности будущего инженера. Проанализировано состояние психолого-педагогического подхода (ППП) в процессе воспитательной деятельности студентов ВТУЗ (целенаправленная и регулярная воспитательная работа практически отсутствует). Определены основные ППП в воспитании. Раскрыты психологические и педагогические особенности учебно-воспитательного процесса во ВТУЗ. Спроектирована психолого-педагогическая схема (модель) воспитания студенческой молодежи с использованием средств выразительности. Отмечено, что по Болонскому соглашению, преподаватель должен выступать как тьютор (англ. опекун), индивидуальный и групповой психолог, советник, консультант в выборе профессионального пути, координатор по правам молодежи. Отмечено, что преподаватель должен воплощать лучшие достижения педагогической науки, сочетать в себе высокую культуру, педагогические способности, мастерство и профессионализм. The author considers the importance of psychological and pedagogical peculiarities of the educational process at a higher technical educational institution, and determines main components of the pedagogical activity that support of the development andformation of a harmoniously developed personality. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.3 + Ю940.1 + Ж.р(4УКР)3
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|