РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000408389<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Коваль П. 
Психолого-педагогічні особливості виховної діяльності у вищих технічних навчальних закладах / П. Коваль // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2011. - № 1. - С. 153-162. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Актуалізовано проблему виховної роботи у ВТНЗ як такої, що безпосередньо впливає на формування повноцінної особистості майбутнього інженера. Проаналізовано стан психолого-педагогічного підходу (ППП) в процесі виховної діяльності студентів ВТНЗ (цілеспрямована та регулярна виховна робота практично відсутня). Визначено основні ППП у вихованні. Розкрито психологічні та педагогічні особливості навчально-виховного процесу у ВТНЗ. Спроектовано психолого-педагогічну схему (модель) виховання студентської молоді з використанням засобів художньої виразності. Відзначено, що за Болонською угодою, викладач повинен виступати як тьютор (англ. опікун), індивідуальний і груповий психолог, радник, консультант у виборі професійного шляху, координатор із прав молоді. Наголошено, що викладач повинен втілювати найкращі здобутки педагогічної науки, поєднувати в собі високу культуру, педагогічні здібності, майстерність і професіоналізм.

Актуализирована проблема воспитательной работы во ВТУЗ как непосредственно влияющая на формирование полноценной личности будущего инженера. Проанализировано состояние психолого-педагогического подхода (ППП) в процессе воспитательной деятельности студентов ВТУЗ (целенаправленная и регулярная воспитательная работа практически отсутствует). Определены основные ППП в воспитании. Раскрыты психологические и педагогические особенности учебно-воспитательного процесса во ВТУЗ. Спроектирована психолого-педагогическая схема (модель) воспитания студенческой молодежи с использованием средств выразительности. Отмечено, что по Болонскому соглашению, преподаватель должен выступать как тьютор (англ. опекун), индивидуальный и групповой психолог, советник, консультант в выборе профессионального пути, координатор по правам молодежи. Отмечено, что преподаватель должен воплощать лучшие достижения педагогической науки, сочетать в себе высокую культуру, педагогические способности, мастерство и профессионализм.

The author considers the importance of psychological and pedagogical peculiarities of the educational process at a higher technical educational institution, and determines main components of the pedagogical activity that support of the development andformation of a harmoniously developed personality.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.3 + Ю940.1 + Ж.р(4УКР)3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського