РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000408418<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Москальова Л. 
Формування готовності до інноваційної педагогічної діяльності студентів спеціальності “Управління навчальним закладом” / Л. Москальова // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2011. - № 5. - С. 9-15. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Розкрито теоретичні та практичні аспекти формування готовності майбутніх менеджерів до інноваційної педагогічної діяльності в навчальних закладах. Висвітлено досвід участі студентів магістратури у проведенні науково-дослідної роботи у Василівській гімназії “Сузір’я” Запорізької області за темою “Навчально-виховна система наступності у допрофільній освіті учнів”. Зазначено, що студенти ознайомились з творчими роботами викладачів профільних дисциплін, зацікавились досвідом інноваційної діяльності соціально-психологічної служби гімназії, брали участь у науково-практичних конференціях, організованих Міністерством освіти і науки, молоді та спорту України. Акцентовано увагу на вивченні студентами державних документів, що визначають перехід вітчизняної системи освіти на інноваційний шлях розвитку, а також вивчення нагромадженого досвіду економічно розвинених країн у галузі, що стосується стимулювання поширення інновацій, залучення до інноваційної діяльності, розробки наукових проектів тощо. Підсумовано, що у результаті засвоєння курсу студенти магістратури не лише пізнають основи інноваційного менеджменту в освітніх закладах, але й мають можливість простежити інновації у закладі, розробляти організаційні форми, які забезпечують розвиток інноваційних освітніх процесів.

Раскрыты теоретические и практические аспекты формирования готовности у будущих менеджеров к инновационной педагогической деятельности в учебных заведениях. Освещен опыт участия студентов магистратуры в проведении научно-исследовательской работы в Васильевской гимназии "Созвездие" Запорожской области по теме "Учебно-воспитательная система преемственности в допрофильном образовании учащихся". Отмечено, что студенты ознакомились с творческими работами преподавателей профильных дисциплин, заинтересовались опытом инновационной деятельности социально-психологической службы гимназии, принимали участие в научно-практических конференциях, организованных Министерством образования и науки, молодежи и спорта Украины. Акцентировано внимание на изучении студентами государственных документов, определяющих переход отечественной системы образования на инновационный путь развития, а также изучение накопленного опыта экономически развитых стран в области, касающейся стимулирования распространения инноваций, привлечения к инновационной деятельности, разработки научных проектов и т.д. Подытожено, что в результате освоения курса, студенты магистратуры не только познают основы инновационного менеджмента в образовательных учреждениях, но и имеют возможность проследить инновации в учреждении, разрабатывать организационные формы, которые обеспечивают развитие инновационных образовательных процессов и т.п.

Disclosed to the theoretical and practical aspects in the formation of readiness for future managers to innovative educational activities in schools. Placed experience of graduate students to conduct research work in the gymnasium Basil "Constellation" Zaporozhye region on "The educational system of succession in doprofilnoy education students." It was noted that students are acquainted with the creative work of relevant disciplines, teachers, interested in experience of innovation and social and psychological services school, participated in scientific conferences organized by the Ministry of Education, Youth and Sports of Ukraine. The attention is focused on the study of students of government documents, defining the transition of our education system to an innovative path of development and the study of experience of economically developed countries in the region, promoting the spread of related innovations, bringing to innovation, development of research projects, and so on. So, as a result of thedevelopment of the course, students master not only learn the basics of innovation management in educational institutions, but also have the ability to track innovations in the institution, develop organizational forms that provide the development of innovative educational processes and the like.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.41 + Ч489.511.203

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського