РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000408422<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Палка О. 
Мультимедійні засоби навчання в іншомовній підготовці майбутнього фахівця / О. Палка // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2011. - № 5. - С. 42-48. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розглянуто проблему використання мультимедійних засобів навчання, які розширюють та урізноманітнюють програму вивчення іноземної мови учнями ПТНЗ, надають доступ до різноманітних автентичних матеріалів, розширюють мотивацію до навчання, надаючи учням працювати над мовою у зручному для них темпі і сприяють таким чином індивідуалізації навчання й ефективному оволодінню іноземною мовою. Визначено позитивні аспекти використання мультимедійних засобів в освітньому процесі. Зауважено, що учитель повинен уміти користуватися різноманітними програмами: спец-програмами, програмами для створення слайд-шоу, або відеороликів, мати елементарні навички роботи з мультимедійною дошкою, використовувати ресурси Інтернету тощо.

Рассмотрена проблема использования мультимедийных средств обучения, которые расширяют и разнообразят программу изучения иностранного языка учащимися ПТУ, предоставляя доступ к различным аутентичным материалам, расширяют мотивацию к обучению, предоставляя учащимся работать над языком в удобном для них темпе, способствуя, таким образом, индивидуализации обучения и эффективному овладению иностранным языком. Определены положительные стороны использования мультимедийных средств в образовательном процессе. Отмечено, что учитель должен уметь пользоваться различными программами: спец-программами, программами для создания слайд-шоу, видеороликов, иметь элементарные навыки работыс мультимедийной доской, использовать ресурсы Интернета и т.д.

The problem of the use of multimedia learning tools that enhance and diversify the program of study of foreign language learners a vocational school, providing access to a variety of authentic materials, broaden the motivation to learn, allowing students to work on the language in their own pace, contributing, thus, individualization of learning and effective acquisition of a foreign language. Are defined as benefits of using multimedia in the educational process. It is noticed that the teacher should be able to use different programs: special-programs, programs for creating slide shows, or movies, have a basic familiarity with multimedia board, use the resources of the Internet and so on.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-912.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського