РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000408430<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Гусєва В. 
Наступність у навчанні учнів початкової й основної школи: способи вирішення проблеми / В. Гусєва // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2011. - № 5. - С. 124-130. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Визначено педагогічні умови формування готовності вчителів початкових класів до забезпечення наступності між молодшою й основною школами – вивчення та врахування вчителями психологічних проблем: адаптації учнів до навчання в основній школі; розроблення вчителями розвивальних методик для підготовки учнів до навчання в основній школі; узгодження змісту, форм, методів і технологій викладання навчальних предметів. Відзначено, що наступність є провідною характеристикою організації освітнього процесу і її забезпечення здійснюється на різних функціональних рівнях: цільовому, змістовому, технологічному, психологічному, управлінському, структурно-організаційному і одночасно є умовою успішної адаптації учнів до нового освітнього ступеня. Виокремлено недоліки та суперечності між необхідним і реальним рівнем підготовки випускників початкової школи до успішного навчання у п’ятому класі та умови їх подолання.

Определены педагогические условия формирования готовности учителей начальных классов к обеспечению преемственности между младшей и основной школами - учет учителями психологических проблем адаптации учащихся к обучению в основной школе, разработка учителями развивающих методик согласования содержания, форм, методов и технологий преподавания учебных предметов. Отмечено, что преемственность является ведущей характеристикой организации образовательного процесса и ее обеспечение осуществляется на разных функциональных уровнях: целевом, содержательном, технологическом, психологическом, управленческом, структурно-организационном и одновременно является условием успешной адаптации учащихся к новой образовательной ступени. Выделены недостатки и противоречия между необходимым и реальным уровнем подготовки выпускников начальной школы к успешному обучению в классе и условия их преодоления.

Pedagogical conditions of formation of readiness of primary school teachers to ensure continuity between the junior and primary schools - the teachers account of psychological adjustment problems of students to teaching in primary school, development of teachers, developing techniques harmonize the content, forms, methods and technologies for teaching academic subjects. It is noted that the continuity is the leading characteristic of the organization of the educational process and its support is carried out at different functional levels: the target, content, technology, psychology, management, organizational structure, and simultaneously is a prerequisite for successful adaptation to the new students in the educational level. Highlighted the shortcomings and contradictions between the real and necessary level of training of primary school graduates to successful learning in the classroom and the conditions to overcome them.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.207

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського