РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000408440<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Жижко О. 
Історико-педагогічний аналіз розвитку неперервної професійної освіти маргінальних груп населення Мексики: доіспанський та колоніальний періоди / О. Жижко // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2011. - № 5. - С. 207-213. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Наведено результати ретроспективного аналізу розвитку неперервної професійної освіти дорослих – представників маргінальних групнаселення Мексики. Розглянуто доіспанські школи тельпочкаллі (де навчались разом хлопці з різних соціальних прошарків) та кальмекаки (де навчалися хлопці аристократів). Відзначено, що під час іспанської колонізації було введено нову систему освіти, що відповідала інтересам католицької церкви. Представники просвітництва вважали, що за допомогою навчання можна було підвищити продуктивність праці робітників, задля чого було започатковано декілька училищ. Підсумовано, що здійснений історико-педагогічний аналіз системи освіти дорослих засвідчив: в основі її функціонування лежить тривалий історико-соціальний процес, спрямований на розбудову національного науково-освітнього простору.

Представлены результаты ретроспективного анализа развития непрерывного профессионального образования взрослых - представителей маргинальных групп населения Мексики. Рассмотрены доиспанские школы тельпочкалли (где учились вместе ребята из разных социальных слоев общества) и кальмекаки (где учились ребята аристократов). Отмечено, что при испанской колонизации была введена новая система образования, которая отвечала интересам католической церкви. Представители просвещения считали, что с помощью обучения можно повысить производительность труда рабочих, для чего было основано несколько училищ. Подытожино, что осуществленный историко-педагогический анализ системы образования взрослых свидетельствует: в основе ее функционирования лежит длительный историко-социальный процесс, направленный на развитие национального научно-образовательного пространства.

A retrospective analysis of continuing professional education of adults - members of marginalized groups of pre-Hispanic Mexico and colonial periods. Revealed that in the era of the Conquest, the formation of marginalized groups as part of the adult population was the most complete in comparison to other historical periods that was carried out in two main directions: served as a radical modification of the material life (through the introduction of new technologies), as well as the transformation of the spiritual life (through the imposition of a new religion). Considered pre-Hispanic telpochkalli school (where kids went to school together from different social strata) and kalmekaky (where the kids learned aristocrats). It is noted that when the Spanish colonization introduced a new education system that meets the interests of the Catholic Church. Indicated that the representatives of education believed that through training can improve labor productivity, which was started several schools. Thus, the realized historical and pedagogical analysis of the adult education system shows that the basis of its functioning is a long historical and social process, aiming at the development of national scientific and educational space.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч444(7МЕК)763.53

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського