РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000408444<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Дворянин Т. 
Концептуальні засади наступності математичної підготовки в економічних ліцеях та вищих навчальних закладах / Т. Дворянин // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2011. - № 6. - С. 19-28. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Розглянуто використання дуального підходу для обгрунтування концептуальних засад наступності математичної підготовки у ліцеях та ВНЗ економічного профілю, першою із яких є конкретизація функцій міжпредметних зв’язків та інтеграції знань, другою – культурологічна й особистісна орієнтація, третьою – взаємодія інформаційного пошуку й евристичної діяльності, четвертою – єдність математичного й економічного підходів, п’ятою – наскрізний зміст та послідовність етапів навчання під час математичної підготовки майбутніх економістів. Запропоновано нову модель евристичного навчання математики як альтернативу традиційному навчанню. Доцільним, на думку автора, у процесі формування професійно спрямованих математичних знань є поєднання математичного й економічного підходів. Доведено, що визначальною особливістю задач із економічним змістом є опис кількісної складової економічного процесу, явища чи події текстовою мовою.

Рассмотрено использование дуального подхода для обоснования пяти концептуальных основ преемственности математической подготовки в лицеях и ВУЗ экономического профиля, первой из которых является конкретизация функций межпредметных связей и интеграции знаний, второй – культурологическая и личностная ориентация, третьей – взаимодействие информационного поиска и эвристической деятельности, четвертой – единство математического и экономического подходов, пятой – сквозное содержание и последовательность этапов математической подготовки будущих экономистов. Предложена новая модель эвристического обучения математике как альтернатива традиционному обучению. Доказано, что определяющей особенностью задач с экономическим содержанием является описание количественной составляющей экономического процесса, явления или события на текстовом языке.

The article determines and grounds conceptual principles of mathematics training continuity in the system of continuous education. The author proves that the realization of the above mentioned principles allows solve many problems of mathematics and profile training continuity of students in economics lyceums in order to prepare them for further stage studying.


Індекс рубрикатора НБУВ: В1 р21-32 + В1 р3-32

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського