РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000408449<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Києнко-Романюк Л. 
Критичне мислення як професійна компетентність педагога в контексті завдань сучасної освіти / Л. Києнко-Романюк // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2011. - № 6. - С. 63-71. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Розглянуто актуальні проблеми розвитку критичного мислення як основної навички XXI ст. та професійної компетентності педагогів. Висвітлено шляхи формування відповідних педагогічно-поведінкових установок, серед яких - підвищення кваліфікації педагогів через систему післядипломної освіти, навчання студентів педагогічних ВНЗ методики розвитку критичного мислення, самоосвіти та взаємної освіти викладачів. З опорою на практичний досвід роботи автора у Вінницькому інституті післядипломної освіти педагогічних працівників визначено перспективні форми роботи, які актуалізують розвиток критичного мислення. Звернено увагу на комплексну взаємодію двох складових НВП: навчання та виховання. Підкреслено необхідність врахування таких критеріїв: толерантність, відповідальність, розвиненість суб’єкт-суб’єктних відносин, орієнтація на цінності громадянського суспільства тощо.

Рассмотрены актуальные проблемы развития критического мышления как основного навыка XXI в. и профессиональной компетентности педагогов, а также пути формирования соответствующих педагогически-поведенческих установок, среди которых - повышение квалификации педагогов через систему последипломного образования, обучение студентов педагогических ВУЗ методике развития критического мышления, самообразованию и взаимному образованию преподавателей. Исходя из практического опыта работы автора в Винницком институте последипломного образования педагогических работников, определены перспективные формы работы, актуализирующие развитие критического мышления. Обращено внимание на комплексное взаимодействие двух составляющих УВП: обучение и воспитание. Подчеркнута необходимость учета таких критериев: толерантность, ответственность, развитость субъект-субъектных отношений, ориентация на ценности гражданского общества и т. д.

The article considers current problems of the critical thinking development as a professional competence of teachers in the context of the tasks of post-graduate pedagogical education. The criteria of critical thinking development, and the conditions of the successful critical thinking development, and the conditions of the successful critical thinking development are determined.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.42 + Ю98 в2:Ч30 + Ю935.131-4

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського