РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000408460<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Жижко О. 
Історико-педагогічний аналіз розвитку неперервної професійної освіти маргінальних груп населення Мексики (XIX – XX ст.) / О. Жижко // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2011. - № 6. - С. 163-172. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Розглянуто підсумки історико-педагогічного аналізу розвитку неперервної професійної освіти дорослих – представників маргінальних груп населення Мексики доіспанського та колоніального періодів. На думку автора, в епоху конкісти освіта маргінальних груп населення як складова частина освіти дорослих була найбільш різнобічною в порівнянні з іншими історичними періодами, тому що проходила в двох напрямах: слугували радикальній модифікації матеріального життя за рахунок сучасних технологій, а також трансформації духовного буття через нав’язування нової релігії. Проаналізовано специфічні риси генезису системи освіти в Мексиці: вплив католицизму на становлення системи народної освіти; заснування рудиментарних шкіл (прискорене навчання); освіта індіанських етнічних груп; уведення телебачення як навчального інструменту, особливо у віддалених місцевостях; розробка нових програм «Навчатися, виробляючи» та «Навчати, виробляючи»; розробка методів кастейанізації; створення Національного інституту освіти дорослих.

Рассмотрены итоги историко-педагогического анализа развития непрерывного профессионального образования взрослых – представителей маргинальных групп населения Мексики доиспанского и колониального периодов. По мнению автора, в эпоху конкисты образование маргинальных групп населения как составная часть образования взрослых было наиболее разносторонним по сравнению с другими историческими периодами, потому что проходило в двух направлениях: радикальная модификация материальной жизни за счет современных технологий, а также трансформация духовного бытия через навязывание новой религии. Проанализированы специфические черты генезиса системы образования в Мексике: влияние католицизма на становление системы народного образования; основание рудиментарных школ (ускоренное обучение); образование индейских этнических групп; ввод телевидения как учебного инструмента, особенно в отдаленных местностях; разработка новых программ «Учиться, производя» и « Обучать, производя»; разработка методов кастейанизации; создание Национального института образования взрослых.

The article presents the results of historical and pedagogical analysis of marginal groups’ continuous professional education development in Mexico of pre-Hispanic and colonial periods. The author reveals that in the era of the conquest, the education of marginal groups of the population as a part of adults’ education was the most complete one while comparing to other historical periods, because it was realized in two main directions: it served a radical modification of material life (due to the introduction of new technologies), as well as spiritual life’s transformation (through the imposition of a new religion).


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч444(7МЕК)763.53

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського