Жижко О. Історико-педагогічний аналіз розвитку неперервної професійної освіти маргінальних груп населення Мексики (XIX – XX ст.) / О. Жижко // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2011. - № 6. - С. 163-172. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.Розглянуто підсумки історико-педагогічного аналізу розвитку неперервної професійної освіти дорослих – представників маргінальних груп населення Мексики доіспанського та колоніального періодів. На думку автора, в епоху конкісти освіта маргінальних груп населення як складова частина освіти дорослих була найбільш різнобічною в порівнянні з іншими історичними періодами, тому що проходила в двох напрямах: слугували радикальній модифікації матеріального життя за рахунок сучасних технологій, а також трансформації духовного буття через нав’язування нової релігії. Проаналізовано специфічні риси генезису системи освіти в Мексиці: вплив католицизму на становлення системи народної освіти; заснування рудиментарних шкіл (прискорене навчання); освіта індіанських етнічних груп; уведення телебачення як навчального інструменту, особливо у віддалених місцевостях; розробка нових програм «Навчатися, виробляючи» та «Навчати, виробляючи»; розробка методів кастейанізації; створення Національного інституту освіти дорослих. Рассмотрены итоги историко-педагогического анализа развития непрерывного профессионального образования взрослых – представителей маргинальных групп населения Мексики доиспанского и колониального периодов. По мнению автора, в эпоху конкисты образование маргинальных групп населения как составная часть образования взрослых было наиболее разносторонним по сравнению с другими историческими периодами, потому что проходило в двух направлениях: радикальная модификация материальной жизни за счет современных технологий, а также трансформация духовного бытия через навязывание новой религии. Проанализированы специфические черты генезиса системы образования в Мексике: влияние католицизма на становление системы народного образования; основание рудиментарных школ (ускоренное обучение); образование индейских этнических групп; ввод телевидения как учебного инструмента, особенно в отдаленных местностях; разработка новых программ «Учиться, производя» и « Обучать, производя»; разработка методов кастейанизации; создание Национального института образования взрослых. The article presents the results of historical and pedagogical analysis of marginal groups’ continuous professional education development in Mexico of pre-Hispanic and colonial periods. The author reveals that in the era of the conquest, the education of marginal groups of the population as a part of adults’ education was the most complete one while comparing to other historical periods, because it was realized in two main directions: it served a radical modification of material life (due to the introduction of new technologies), as well as spiritual life’s transformation (through the imposition of a new religion). Індекс рубрикатора НБУВ: Ч444(7МЕК)763.53
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|