РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000408469<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Реброва О. 
Конвергентно-педагогічна сукупність функцій ментальності та їх застосування в мистецькому навчанні майбутніх учителів музики / О. Реброва // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2012. - № 1. - С. 40-47. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

У контексті дослідження ментальності в освітній галузі як різновиду культури обгрунтовано функції ментальності, що можуть бути використані в художньо-педагогічному процесі мистецького навчання майбутніх учителів. Визначено функціональну сукупність ментальності в культурно-освітньому просторі як конвергентно-педагогічну, оскільки вона спрямована на поєднання декількох важливих функцій освітнього процесу. Охарактеризовано функціональні складники ментальності – гуманістичний, соціокультурний, аксіологічний, духовно-перетворювальний, які активізують ментальний ресурс художньо-естетичного виховання. З’ясовано фактори впливу на формування ментальності особистості, її ментального досвіду під час навчання, виховання, здобуття професії. Побудовано варіативну методичну модель конвергентно-педагогічної сукупності функцій у координатах мистецької освіти з орієнтацією на фахове навчання і формування педагогічної ментальності майбутніх учителів мистецької освіти.

В контексте исследования ментальности в образовательной отрасли как разновидности культуры обоснованы функции ментальности, которые могут быть использованы в художественно-педагогическом процессе художественного обучения будущих учителей. Определена функциональная совокупность ментальности в культурно-образовательном пространстве как конвергентно-педагогическая, поскольку она направлена на сочетание нескольких важных функций образовательного процесса. Охарактеризованы функциональные составляющие ментальности - гуманистическая, социокультурная, аксиологическая, духовно-преобразующая, которые активизируют ментальный ресурс художественного обучения. Выяснены факторы влияния на формирование ментальности личности, ее ментального опыта во время учебы, воспитания, получения профессии. Построена вариативная методическая модель конвергентно-педагогической совокупности функций в координатах художественного образования с ориентацией на профессиональное обучение и формирование педагогической ментальности будущих учителей художественного образования.

The article considers the question of mentality functions in pedagogical process. It pays special attention to the musical education, in which various aspects of artistic mentality are realized. The author determines convergent and pedagogical totality of mentality functions. It consists of humanistic, social-cultural, axiological functions and function of spiritual transformation. The article generalizes factors influencing the totality of functions.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ31 р31-3:Ю9 + Ю945.44

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського