РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000408473<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Руснак І. 
Роль тренувального практикуму в процесі формування художньо-педагогічної компетентності студентів-філологів / І. Руснак // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2012. - № 1. - С. 71-80. - укp.

Зосереджено увагу на активізації творчого потенціалу майбутнього вчителя літератури через тренувальний практикум із формування художньо-педагогічної спрямованості студентів-філологів. Наведено приклади завдань і вправ з чотирьох розділів тренувального практикуму, що спрямовані на: емоційно-художній розвиток особистості, формування художньо-педагогічної спрямованості особистості вчителя, розвиток комунікативно-виконавської культури майбутнього педагога, проблемно-творче навчання. Наголошено, що в ході виконання завдань тренувального практикуму майбутні педагоги-словесники повинні усвідомити, що урок літератури – це діалог учителя-майстра з вихованцями, під час якого за допомогою виразного естетичного матеріалу відбувається формування особистості учня.

Сосредоточено внимание на активизации творческого потенциала будущего учителя литературы с помощью тренировочного практикума по формированию художественно-педагогической направленности студентов-филологов. Приведены примеры задач и упражнений из четырех разделов тренировочного практикума, направленных на: эмоционально-художественное развитие личности, формирование художественно-педагогической направленности личности учителя, развитие коммуникативно-исполнительской культуры будущего педагога, проблемно-творческое обучение. Отмечено, что в ходе выполнения задач тренировочного практикума будущие педагоги-словесники должны осознать, что урок литературы - это диалог учителя-мастера с воспитанниками, во время которого при помощи выразительного эстетического материала происходит формирование личности ученика.

The formation of artistic and pedagogical competence of students-philologist is under consideration in the article. The author notes the necessity of self-organization of the future teachers of literature, suggests specific practical system (training workshop) of the artistic-pedagogical competence formation.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.14-913.33

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського