Руснак І. Роль тренувального практикуму в процесі формування художньо-педагогічної компетентності студентів-філологів / І. Руснак // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2012. - № 1. - С. 71-80. - укp.Зосереджено увагу на активізації творчого потенціалу майбутнього вчителя літератури через тренувальний практикум із формування художньо-педагогічної спрямованості студентів-філологів. Наведено приклади завдань і вправ з чотирьох розділів тренувального практикуму, що спрямовані на: емоційно-художній розвиток особистості, формування художньо-педагогічної спрямованості особистості вчителя, розвиток комунікативно-виконавської культури майбутнього педагога, проблемно-творче навчання. Наголошено, що в ході виконання завдань тренувального практикуму майбутні педагоги-словесники повинні усвідомити, що урок літератури – це діалог учителя-майстра з вихованцями, під час якого за допомогою виразного естетичного матеріалу відбувається формування особистості учня. Сосредоточено внимание на активизации творческого потенциала будущего учителя литературы с помощью тренировочного практикума по формированию художественно-педагогической направленности студентов-филологов. Приведены примеры задач и упражнений из четырех разделов тренировочного практикума, направленных на: эмоционально-художественное развитие личности, формирование художественно-педагогической направленности личности учителя, развитие коммуникативно-исполнительской культуры будущего педагога, проблемно-творческое обучение. Отмечено, что в ходе выполнения задач тренировочного практикума будущие педагоги-словесники должны осознать, что урок литературы - это диалог учителя-мастера с воспитанниками, во время которого при помощи выразительного эстетического материала происходит формирование личности ученика. The formation of artistic and pedagogical competence of students-philologist is under consideration in the article. The author notes the necessity of self-organization of the future teachers of literature, suggests specific practical system (training workshop) of the artistic-pedagogical competence formation. Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.14-913.33
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|