РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000408498<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Кальбус О. 
Попередження професійного вигорання педагогів професійної освіти / О. Кальбус // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2012. - № 2. - С. 67-73. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Зроблено теоретичний аналіз причин виникнення стресу вчителів в психологічно-особистісному, екзистенціонально-аксіологічному аспектах. Окреслено основні особливості психодинамічного, фундаментального підходів. Охарактеризовано методи та форми його подолання та запобігання, серед яких виокремлено наступні: усунення невідповідності програм професійної підготовки, запобігання неусвідомленому вибору професії, підвищення рівня мотивації, зменшення впливу труднощів економічного й управлінського характеру, усвідомлення власних професійних очікувань, розвиток системи неперервної освіти педагогів, трансформації у системі післядипломної освіти. Визначено три категорії заходів з профілактики професійного вигорання: структурно-організаційні зміни, нові підходи до культури праці, особистісна психологічна переорієнтація.

Сделан теоретический анализ причин возникновения стресса учителей в психологически-личностном, экзистенционально-аксиологическом аспектах. Определены основные особенности психодинамического, фундаментального подходов. Охарактеризованы методы и формы его предупреждения, среди которых выделены следующие: развитие системы непрерывного образования педагогов, трансформации в системе последипломного образования, устранение несоответствия программ профессиональной подготовки, предупреждение неосознанного выбора профессии, повышение уровня мотивации, уменьшение влияния трудностей экономического и управленческого характера; осознание собственных профессиональных ожиданий. Рассмотрены три категории мероприятий по профилактике профессионального выгорания: структурно-организационные изменения, новые подходы к культуре труда, личностная психологическая переориентация.

The author analyzes features of professional burnout syndrome development of vocational schools’ teachers, the methods and forms of its prevention and elimination.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.42 + Ю940.91-69

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського