РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000408515<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Шандрук С. 
Основні підходи до навчання у процесі підвищення кваліфікації американських учителів / С. Шандрук // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2012. - № 2. - С. 203-210. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Проаналізовано та охарактеризовано наступні підходи до організації післядипломної освіти американських вчителів: поведінковий, який передбачає зміну професійної поведінки вчителя; когнітивний – спрямований на розвиток професійно-педагогічного інтелекту вчителя; особистісний – орієнтований на розвиток особистості, розкриття можливостей кожного вчителя; андрогогічний – спрямований на врахування специфіки «дорослого учня» при організації професійно-освітнього процесу підвищення кваліфікації вчителів; соціально-психологічний – який орієнтує на вдосконалення професійно-комунікативної культури вчителя, підвищення ефективності особистісно-ділової взаємодії в системі «вчитель – учень».

Проанализированы и охарактеризованы следующие подходы к организации последипломного образования американских учителей: поведенческий, который предусматривает изменение профессионального поведения учителя; когнитивный – направлен на развитие профессионально-педагогического интеллекта учителя; личностный – ориентированный на развитие личности, раскрытие возможностей каждого учителя; андрогогический – направлен на учет специфики «взрослого ученика» при организации профессионально-образовательного процесса повышения квалификации учителей; социально-психологический – ориентированный на совершенствование профессионально-коммуникативной культуры учителя, повышение эффективности личностно-делового взаимодействия в системе «учитель – ученик».

The article determines basic approaches to education in the process of American teachers’ professional development. They are: behavioral approach that is a change of teacher’s professional conduct; cognitive approach is the development of teacher’s professional pedagogical intellect; personal approach is the development of teacher’s personality; androgenic approach is the specificity of “adult students”; social-psychological approach is the improvement of teacher’s professional communicative culture


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(7СПО)78

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського