Шандрук С. Основні підходи до навчання у процесі підвищення кваліфікації американських учителів / С. Шандрук // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2012. - № 2. - С. 203-210. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.Проаналізовано та охарактеризовано наступні підходи до організації післядипломної освіти американських вчителів: поведінковий, який передбачає зміну професійної поведінки вчителя; когнітивний – спрямований на розвиток професійно-педагогічного інтелекту вчителя; особистісний – орієнтований на розвиток особистості, розкриття можливостей кожного вчителя; андрогогічний – спрямований на врахування специфіки «дорослого учня» при організації професійно-освітнього процесу підвищення кваліфікації вчителів; соціально-психологічний – який орієнтує на вдосконалення професійно-комунікативної культури вчителя, підвищення ефективності особистісно-ділової взаємодії в системі «вчитель – учень». Проанализированы и охарактеризованы следующие подходы к организации последипломного образования американских учителей: поведенческий, который предусматривает изменение профессионального поведения учителя; когнитивный – направлен на развитие профессионально-педагогического интеллекта учителя; личностный – ориентированный на развитие личности, раскрытие возможностей каждого учителя; андрогогический – направлен на учет специфики «взрослого ученика» при организации профессионально-образовательного процесса повышения квалификации учителей; социально-психологический – ориентированный на совершенствование профессионально-коммуникативной культуры учителя, повышение эффективности личностно-делового взаимодействия в системе «учитель – ученик». The article determines basic approaches to education in the process of American teachers’ professional development. They are: behavioral approach that is a change of teacher’s professional conduct; cognitive approach is the development of teacher’s professional pedagogical intellect; personal approach is the development of teacher’s personality; androgenic approach is the specificity of “adult students”; social-psychological approach is the improvement of teacher’s professional communicative culture Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(7СПО)78
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|