РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000408519<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Литвин А. 
Напрями застосування інформаційно-комунікаційних технологій у підготовці кваліфікованих робітників / А. Литвин // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2012. - № 3. - С. 25-32. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Обгрунтовано застосування інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ) у професійно-технічній освіті. Визначено чотири головні напрями використання ІКТ: вивчення інформатики як науки; навчання технологій, які потребують активного використання ІКТ, навчання спеціалізованих технологій (комп'ютерне конструювання, макетування), застосування комп'ютера як технічного засобу. Виділено наступні напрями застосування ІКТ у закладах профтехосвіти: в організаційно-управлінській діяльності, навчально-виховному, навчально-виробничому та позаурочному процесах. Констатовано, що таким чином, інформатизація навчального процесу стосується всіх учасників навчального процесу й усіх його складових.

Обосновано применение информационно-коммуникационных технологий (ИКТ) в профессионально-техническом образовании. Определены четыре главных направления использования ИКТ: изучение информатики как науки, обучение технологиям, требующим активного использования ИКТ, обучение специализированным технологиям (компьютерное конструирование, макетирование), применения компьютера как технического средства. Выделены следующие направления применения ИКТ в учреждениях профтехобразования: в организационно-управленческой деятельности, учебно-воспитательном, учебно-производственном и во внеурочном процессах. Констатировано, что таким образом, информатизация учебного процесса касается всех участников учебного процесса и всех его составляющих.

The application of information and communication technologies (ICT) in vocational education. Identified four main areas of ICT: the study of computer science as a science, technology training, requiring extensive use of ICT, training, specialized technologies (computer design, layout), the use of computers as a technical tool. Identified the following areas of ICT in vocational training institutions: the organizational and management activities, and in the educational process, and in the training andproduction process and out of school process. Stated that in this way, information learning process for all participants in the educational process and all its components.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.253

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського